Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Weersites zoals Weerplaza en Wetterzentrale. Allemaal open data, erg goed geregeld in Nederland (y)
  • PES5
    PES5 waardeerde Eef de Kip's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    tsja, als het 18 graden in huis is heb je ook idd geen reden tot klagen, maar wellicht kun je je proberen te verplaatsen in mensen bij...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Geweldig dit, en dat hij dan gewoon weer scoort tegen Panama 😂...
  • Reinoud
    Reinoud reageerde op het onderwerp Het weer.
    Voordeel van in Alkmaar wonen is dat hier vaak toch wel wat koeler is door de zeewind.
  • Satyr
    Satyr reageerde op het onderwerp Het weer.
    26 in Maastricht??
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    Waar op de knmi site vind je deze info? Ben ook benieuwd
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Er wordt noodweer verwacht, dus dit kan een lange zit gaan worden..
  • JMD
    JMD waardeerde zwammy's bericht in het onderwerp Het weer met Haha Haha.
    het is te warm voor het buitenzwembad.
  • JMD
    JMD waardeerde Kralinger's bericht in het onderwerp 1/16 Finale met Leuk Leuk.
    Ik ga ervan uit dat 4 punten sowieso voldoende gaat zijn. Er zullen zonder twijfel ploegen doorgaan als nummer 3 met 3 punten. Het moet...
  • G
    germania waardeerde erka's bericht in het onderwerp District Noord met Leuk Leuk.
    Ik denk dat het geval van Ezinge wel gaat leiden tot vragen bij de Verenigde Naties.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Nieuwste run nog warmer: 43 in Enschede, 41 in Groningen.,..pffffff ik mag toch hopen dat hier een modelfout in zit.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Verwachting vrijdagmiddag van het model dat KNMI het meest gebruikt: 41 graden in Gelderland....
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Het weer.
    Van en naar de Efteling gelukkig met gehuurde busjes en ze komen morgenavond al thuis ipv vrijdag dit door de hitte in de kamphuizen.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Het weer.
    Het is inderdaad best warm in Rotterdam, maar gelukkig kan de warmtepomp ook koelen :-) En hebben de slaapkamers ook koeling op de...
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Het weer.
    Gelukkig morgen weer verkoeling 😎
Bovenaan