Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    Deels is idd niet aan Starmer te wijten, maar in de 1e alinea staat al wel een voorbeeld waar hij (Labour) wel wat aan kan doen: het...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep J.
    Drie minuten drinken. Vijf wisselmomenten en een keeper die dik een minuut op de grond ligt met een blessure. En dan met 5 minuten...
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde de waan's bericht in het onderwerp WK Nieuws met Leuk Leuk.
    Dat is niet juist. Ze zijn namelijk WEL een keer bij Haarlem geweest.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    De Marlins spelen nog thuis op 22, 23 en 24 juni, daarna gaan ze op roadtrip. De Tartan Army moet dus snel zijn.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep J.
    Een beetje betere tegenstander wint toch gewoon van dit Argentinie?
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep J.
    Het is echt ongekend waarmee Argentijnen wegkomen zonder rood.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp District Noord.
    Als ze bij Grol een beetje opletten sturen ze dit nog even mee als extra munitie voor de rechtszaak. Want het blijkt dus dat de regel...
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Heeft jouw vrouw ook zo'n mooi aanrecht?
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    FC Dordrecht en Fenerbahçe zijn het eens over Dirk Kuijt. FC Dordrecht wil Rick Adjei aanstellen als opvolger. Maar die staat nog tot...
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Dat is niet juist. Ze zijn namelijk WEL een keer bij Haarlem geweest.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het weer.
    Het is bij mij thuis koeler dan op kantoor. Maar goed, ik werk sowieso maar 2 dagen per week op kantoor.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het weer.
    Airco te oud
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Beide landen hebben nogal wat moeite met de nieuwe regel over aanstellerij en jankend naar de grond storten.
  • erka
    erka waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    Ik ga graag naar het koele kantoor met deze temperaturen.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Groep J.
    Haha het word niet eens verbloemd
Bovenaan