Laatste bijdragen

  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Het weer.
    Airco te duur?
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep J.
    Nu wel raak. Maar voor overtredingen door Argentinië wordt weer eens niet gefloten.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Groep J.
    Jammer
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep J.
    En daar is die dan
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep J.
    MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    https://www.at5.nl/artikelen/238782/only-in-amsterdam-gemeente-blundert-bij-filmpje-op-utrechtse-gracht De gemeente Amsterdam moet...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het weer.
    Net een berichtje van mijn werk dat we deze week thuis mogen werken, mooi begin van de zomer 😎
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Weer gigantisch fluitconcert bij de reclamepauze.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep J.
    Weer gigantisch fluitconcert bij de reclamepauze.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Zuiden van Engeland woensdag ook richting 40 graden..... Echt bízar.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep J.
    Valt me mee dat hij 'm niet over mag nemen.
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep J met Leuk Leuk.
    Missi!
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep J.
    Punt is alleen dat Argentinië deze wel krijgt, net als die 5 op rij in Qatar, maar zat andere landen niet… en je kan deze idd wel geven…...
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Groep J.
    Hahahahaha
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep J.
    Messi mist
Bovenaan