Laatste bijdragen

  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep G.
    Eindelijk kon Egypte een keer een wedstrijd op een WK winnen. En Salah kon de ploeg aan de hand nemen. Ashour vind ik trouwens ook een...
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp District Noord.
    Overstappers zo-za in noord miv komend seizoen: Emmeloord Actief Harlingen GRC Groningen. Wat minder dan voorgaande jaren. Vele zijn...
  • Kralinger
    Kralinger reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Deden ze ook een keer in Duitsland, de dag voor een kwalificatiewedstrijd tegen Duitsland kwamen ze even met 3000 man naar een Oberliga...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep H.
    Wel heel cool dat Kaapverdië nog goeie kans maakt op de volgende ronde. Je zou zeggen dat Saoedi-Arabië te doen is voor een overwinning.
  • Kralinger
    Kralinger reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    Ik ben geen fan van Starmer, maar dat vetgedrukte is onzin. Die "two tier" commentaren komen vooral uit exteemrechtse hoek en zijn...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep H.
    Uruguay heeft ook niet zo'n geweldig team meer. De generatie met Suarez, Cavani, Godín, Maxi Pereira, Torreira, Vecino, Coates enz. is...
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde Wigboldus's bericht in het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie met Leuk Leuk.
    Ik zou geen B-Elftal inzetten. Dat pakt bijna nooit goed uit.
  • Mario
    Mario waardeerde Kielse Rat's bericht in het onderwerp Groep G met Leuk Leuk.
    Zelfs België nog!
  • Kielse Rat
    Kielse Rat reageerde op het onderwerp Groep G.
    Zelfs België nog!
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp District Noord.
    👍 Teveel zaterdagclubs gingen in het verleden aan die consequentie voorbij. Deels uit onwetenheid. Promoveer je naar de za 2e klasse en...
  • Mario
    Mario waardeerde JMD's bericht in het onderwerp Groep G met Leuk Leuk.
    Ja, onderling tegen elkaar natuurlijk. Maar ik schat op basis van wat ik gezien heb Egypte hoger in.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Ik denk trouwens 2-0.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Anders even aan Marco van Basten vragen hoe dat is bevallen.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    vandaag valt het voor mijn gevoel wel mee met de warmte, maar goed, hier staat een heerlijke zeewind
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp District Noord.
    Oké, man.
Bovenaan