Het was al een wonder dat die zolang kon spelen, is net terug van een flinke blessure begreep ik op de BelgSnap niet dat Lukaku eruit is gehaald. Gaan ze nu allemaal hoge voorzetten geven zonder dat je nog een kopper in de ploeg hebt.
Klopt, volgens mij pas zijn eerste basisplaats dit seizoen. Ondanks dat hij duidelijk nog niet fit was, was er na zijn wissel totaal geen dreiging meer. Het is voorlopig zeer pover.Het was al een wonder dat die zolang kon spelen, is net terug van een flinke blessure begreep ik op de Belg
Iran ook.Egypte heeft dé kans om groepswinnaar te worden nu...
Zelfs België nog!Iran kan ook gewoon groepswinnaar worden.
Iran ook.
Zijn ze er bij België niet iets te zeker van dat ze gewoon wel even van Nieuw Zeeland gaan winnen?Zelfs België nog!