Groep G

JMD

Well-known member
Dat Iran kon de bal geen drie passes in de ploeg houden maar houdt wel stand

0-0 gebleven.
 

JMD

Well-known member
Snap niet dat Lukaku eruit is gehaald. Gaan ze nu allemaal hoge voorzetten geven zonder dat je nog een kopper in de ploeg hebt.
Het was al een wonder dat die zolang kon spelen, is net terug van een flinke blessure begreep ik op de Belg
 

Kielse Rat

Well-known member
Het was al een wonder dat die zolang kon spelen, is net terug van een flinke blessure begreep ik op de Belg
Klopt, volgens mij pas zijn eerste basisplaats dit seizoen. Ondanks dat hij duidelijk nog niet fit was, was er na zijn wissel totaal geen dreiging meer. Het is voorlopig zeer pover.
 

Batigoal

Well-known member
Eindelijk kon Egypte een keer een wedstrijd op een WK winnen. En Salah kon de ploeg aan de hand nemen. Ashour vind ik trouwens ook een goeie speler.
 
Bovenaan