Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    België kan natuurlijk nog steeds eenvoudig de poule uit, maar als die een iets sterker land in de ko tegenkomen zal het NAW klaar zijn…
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Is het ook, maar misschien is België ook niet (meer) zo goed…
  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp Groep G.
    Zou een makkelijke poule zijn
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep G.
    Dat was ook wel erg onhandig, eerst volledig over de bal heenmaaien en dan vasthouden.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep G.
    Ai ai ai België maakt het zichzelf wel heel moeilijk zo.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Deze aanname was ietsje minder…
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    België verder met 10…
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep G.
    Wat een aanname van De Bruyne en dito redding van de Iraanse keeper.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep G.
    Dat die er niet in gaat zeg!
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep G.
    Geen bloed te zien, dus doorspelen.
  • gevegt
    gevegt waardeerde JFK's bericht in het onderwerp Groep G met Leuk Leuk.
    Dan is hij dus een jood.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Dit is dus ook rood… Maar goed, de arbitrage is wel consequent dit wk dus
  • JFK
    JFK reageerde op het onderwerp Groep G.
    Dan is hij dus een jood.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    En zo blijkt het snel doorschuiven van García toch niet zo handig geweest…
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep G.
    Lukaku kan niet eens meer springen.
Bovenaan