Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    Ik vind België niet echt overtuigend, gaat erg veel mis
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep G.
    Buitenspel
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep G.
    De Weghorst-variant! Cool hoor, maar lijkt me buitenspel.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep G.
    0-1 Iran maar Leek me net aan buitenspel
  • Hankie
    Hankie waardeerde erka's bericht in het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden met Leuk Leuk.
    Memphis, in 1934 tegen Zwitserland.
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Transfers 2e divisie.
    De KNVB rekent de eredivisie en de eerste divisie tot het betaald voetbal. De tweede divisie en alles daar onder wordt gerekend tot het...
  • Pieros
    Pieros waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp De trainer van Ajax met Leuk Leuk.
    Lijkt me een mooie “laatste” klus voor Dick Advocaat.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep H.
    Doelpunt Spanje afgekeurd.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep H.
    Wat een belachelijk lange check voor een 5-0.
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep H.
    Deels met je eens. Dat Spanje niet door de poule zou komen is met dit format (48 landen, 32 gaan door) inderdaad bijna ondenkbaar, dus...
  • gevegt
    gevegt waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep L met Leuk Leuk.
  • JMD
    JMD waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Groep H met Leuk Leuk.
    Inherent aan de bijna onmogelijkheid om als Spanje niet door dd groepsfase te komen, niet scherp tegen Kaap Verdië en dan wat goed te...
  • de waan
    de waan waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep L met Leuk Leuk.
  • PES5
    PES5 waardeerde Raul's bericht in het onderwerp Groep H met Leuk Leuk.
    Nou, die eerste helft viel dus reuze mee. Lamine Yamal maakte er na 10 minuten meteen 1-0 van, zijn eerste WK-goal ooit, en daarna...
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    Lijkt me een mooie “laatste” klus voor Dick Advocaat.
Bovenaan