Laatste bijdragen

  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Groep H.
    Inherent aan de bijna onmogelijkheid om als Spanje niet door dd groepsfase te komen, niet scherp tegen Kaap Verdië en dan wat goed te...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    Van Persie?
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep H.
    We gaan verder met de 4-0 van Cucurella. Edit: het was een eigen doelpunt.
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep H.
    Nou, die eerste helft viel dus reuze mee. Lamine Yamal maakte er na 10 minuten meteen 1-0 van, zijn eerste WK-goal ooit, en daarna...
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Groep L.
    • c47e1ab5-39ea-4360-a802-7eb7cf271de0.jpg
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep H.
    Veel doelpunten toch op dit toernooi
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep H.
    Spanje stelt orde op zaken.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep H.
    En 3-0, Spanje vermorzelt Saudi Arabië… Voor het duel zei de verslaggever op de bbc dat Saudi Arabië in 2002 met 8-0 verloor van...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep H.
    Tien tien tien
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep H.
    Heerlijk. De 3-0 van Oyarzabal weer. Ik had nooit dat het zo simpel zou gaan. Toch vergist weer.
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep H.
    Ja hoor. De 2-0 van Oyarzabal. Het gaat echt lekker.
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep H.
    Ja hoor. Het zat eraan te komen. 1-0 van Yamal na een geweldige bal van Oyarzabal.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Segunda División.
    Leuk, in april nog naar Malaga-Las Palmas geweest. Gunde de Malaguista promotie.
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    Oh ja...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    Gaat over Jong Ajax volgens mij.
Bovenaan