Dan is hij dus een jood.Lukaku kan niet eens meer springen.
Deze aanname was ietsje minder…Wat een aanname van De Bruyne en dito redding van de Iraanse keeper.
Is het ook, maar misschien is België ook niet (meer) zo goed…Zou een makkelijke poule zijn