Laatste bijdragen

  • S
    stc reageerde op het onderwerp Groep E.
    Obispo heeft in ieder geval weer de 0 gehouden. PSV hoeft dus niet bij te leggen. PSV gaat dus veel geld verdienen aan Obispo.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Segunda División.
    Het moet wel 1 van de laatste uitslagen zijn uit een nationaal voetbalseizoen 2025-2026, maar Malaga wint met 1-2 bij Almeria en komt na...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Alle overige wedstrijden in Groep F..
    Zoals altijd scoort Ueda wel tegen de kleintjes
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Alle overige wedstrijden in Groep F..
    2x Ueda. Japan net als Nederland een doelsaldo van +4
  • Jef400
    Jef400 waardeerde erka's bericht in het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden met Leuk Leuk.
    Ik dacht dit ga ik eens uitzoeken. Met 4 goals verschil winnen én verliezen op 1 WK is veel vaker voorgekomen. JMD zijn statistieken...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Nieuwe uitdraai nog warmer geworden voor a.s. vrijdag. In heel Nederland, inclusief de Waddeneilanden (!) ca 37 graden, en in...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Alle overige wedstrijden in Groep F..
    Japan vlak voor tijd op comfortabele 4-0 voorsprong.
  • PES5
    PES5 waardeerde erka's bericht in het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden met Leuk Leuk.
    Ik dacht dit ga ik eens uitzoeken. Met 4 goals verschil winnen én verliezen op 1 WK is veel vaker voorgekomen. JMD zijn statistieken...
  • bqandy
    bqandy waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    Curaçao weet niet te scoren, maar dankzij de heerser Obispo wel de nul gehouden. Geweldige prestatie!
  • gevegt
    gevegt waardeerde bqandy's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    0-0, punt. Knap hoor. En toch even letterlijk wat vuurwerk hier. :)
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep E.
    Curaçao weet niet te scoren, maar dankzij de heerser Obispo wel de nul gehouden. Geweldige prestatie!
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp Groep E.
    0-0, punt. Knap hoor. En toch even letterlijk wat vuurwerk hier. :)
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp Groep E.
    In mijn straat (6 huizen) hangen alleen vlaggetjes van Curaçao, maar die kijken blijkbaar elders. :)
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp Groep E.
    Eloy Room staat wel heel lekker te keepen. Ecuador is beter, maar Curaçao komt er af en toe gevaarlijk uit.
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ondanks alle onbenullen naast hem, weet Obispo de eerste helft de nul te houden
Bovenaan