Laatste bijdragen

  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep E.
    Hup Curaçao!
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep E.
    Wat een fantastische pass van Nemcha bij de 2-1. Die speelde sowieso ook weer een heel goede wedstrijd.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Het is stc he.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Ik dacht dit ga ik eens uitzoeken. Met 4 goals verschil winnen én verliezen op 1 WK is veel vaker voorgekomen. JMD zijn statistieken...
  • erka
    erka waardeerde de waan's bericht in het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden met Leuk Leuk.
    Denemarken in 1986 wel 6-1 gewonnen (tegen Uruguay) en 5-1 verloren (van El Buitre)
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Denemarken in 1986 wel 6-1 gewonnen (tegen Uruguay) en 5-1 verloren (van El Buitre)
  • de waan
    de waan waardeerde erka's bericht in het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden met Haha Haha.
    Memphis, in 1934 tegen Zwitserland.
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep E.
    Elfenbeinkuste miste veel te veel kansen, en dan is Duitsland altijd dodelijk
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    Pfff Duitsland op zijn Duits. De mindere zijn en toch winnen.
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep E.
    Der neue Bomber!
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ouderwets op z'n Duits, vlak voor tijd. :)
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep E.
    Topspits
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep E.
    En ook de 2-1
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep E.
    Natuurlijk scoort Undav de gelijkmaker
  • PES5
    PES5 waardeerde Mario's bericht in het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden met Leuk Leuk.
    Ik ben niet zo van het carnaval, maar die optochten (nu dus ook in de VS) zijn toch wel weer indrukwekkend en Holland promotie. Die...
Bovenaan