Laatste bijdragen

  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Om 03.00 uur zit ik eigenlijk ook niet op te wachten.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Mexico is niet zo geweldig. Ik zou het wel leuk vinden als Nederland in Mexico een wedstrijd gaat spelen. Het eerste WK dat ik ooit...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep E.
    Helaas speelt Curaçao pas om 02:00, dus dan maar even kijken naar onze oosterburen. Wel lekker kijken na de overwinning van Oranje.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Ja. Ook al wordt je derde. Volgende ronde wordt zwaar. Marokko, Brazilie of Mexico.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Maxima is natuurlijk gewoon voor Messi, al zal ze dat voor de camera vast niet toegeven. Wel leuk dat ze ook naar de wedstrijd van...
  • Jef400
    Jef400 waardeerde Mario's bericht in het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden met Leuk Leuk.
    Als je alsnog derde wordt, dan ga je met vier punten en een positief doelsaldo.wel door.
  • erka
    erka waardeerde Mario's bericht in het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden met Leuk Leuk.
    Als je alsnog derde wordt, dan ga je met vier punten en een positief doelsaldo.wel door.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    In het kader van randzaken. Maxima en Ariane. Wow. :love:
  • SC Heerenveen
    SC Heerenveen reageerde op het onderwerp Tweede Divisie.
    Klopt, gemiddeld genomen vlag ik 1 of 2 potjes per seizoen in de 4e divisie. En dat is dan ook vaak om op het laatste moment in te vallen.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Als je alsnog derde wordt, dan ga je met vier punten en een positief doelsaldo.wel door.
  • SC Heerenveen
    SC Heerenveen waardeerde André's bericht in het onderwerp Tweede Divisie met Leuk Leuk.
    Gefeliciteerd mooi resultaat
  • JMD
    JMD waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden met Leuk Leuk.
    Geweldige overwinning hoor!! Heb echt genoten. Dit zijn van die wedstrijden die je nodig hebt om lekker in het toernooi te komen. Moest...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Als je puur naar de mogelijke zaken kijkt nog niet, als bv Tunesië van Japan wint en NL verliest van Tunesië en Zweden wint van Japan...
  • JMD
    JMD waardeerde Mario's bericht in het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden met Leuk Leuk.
    Nederland-Spanje 5-1
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Zuid-Nederland krijgt echt een belachelijke hittegolf voor de kiezen. De verwachtig is vrijwel zeker: 18/6 32 graden 19/6 34 " 20/6 32...
Bovenaan