Laatste bijdragen

  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Het weer.
    Wat een weer ineens hier. Bizar.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Dat volkslied 🤩 COME ON SCOTLAND!
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Schotland vs Saibari, mooi affiche om even mee te pakken vanavond.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hier in Rotterdam stormt en bliksemt het altijd, vooral boven de Kuip naar het schijnt.
  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp Het weer.
    Bij mijbin Maastricht nog geen bui gezien
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Het weer.
    Geen drup in Weert. Komt er ook niet
  • Reinoud
    Reinoud reageerde op het onderwerp Het weer.
    Op weg naar huis op fiets toch maar even bij een stenen bushalte gaan schuilen. Gaat serieus te keer hier
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde Sensini's bericht in het onderwerp Groep D met Leuk Leuk.
    Moet die scheids nu ook eerst een minuut langs de kant blijven na die blessurebehandeling...? ;)
  • gevegt
    gevegt waardeerde SC Heerenveen's bericht in het onderwerp Tweede Divisie met Leuk Leuk.
    Handhaving bij zowel het vlaggen als fluiten. 8e geworden in een groep van 19 in groep A, volgend seizoen dus weer actief in de 2e en...
  • Jef400
    Jef400 waardeerde Sensini's bericht in het onderwerp Groep D met Haha Haha.
    Moet die scheids nu ook eerst een minuut langs de kant blijven na die blessurebehandeling...? ;)
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep D.
    Jammer dat Pepi nog steeds last heeft van die vreselijke armbreuk
  • JMD
    JMD waardeerde Sensini's bericht in het onderwerp Groep D met Haha Haha.
    Moet die scheids nu ook eerst een minuut langs de kant blijven na die blessurebehandeling...? ;)
  • Jef400
    Jef400 waardeerde JMD's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    ER komt hier een bui aan, niet normaal. Flinke shelfcloud, vliegtuigen komen ook recht over mijn huis nu omdat ze na start in...
  • Sensini
    Sensini reageerde op het onderwerp Groep D.
    Moet die scheids nu ook eerst een minuut langs de kant blijven na die blessurebehandeling...? ;)
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep D.
    Daar Zwayert er wat
Bovenaan