Laatste bijdragen

  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp Groep C..
    Als ze winnen van Marokko zijn ze er zo'n beetje wel, toch?
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Ik gun de Schotten wel dat ze de groepsfase een keer overleven, maar het zal lastig worden met de wedstrijden tegen Marokko en Brazilie...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ell bij Weert 35 C graden nu.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Oké, dat heeft achter de komma misschien een klein effect. Tegelijkertijd kun je ook zeggen dat bij de zwakke broeders landen zitten die...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp 2. Bundesliga en lager.
    Blijft hij toch op het 4e niveau ballen.
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Edwin de Graaf vertrekt per direct als assistent trainer ondanks een doorlopend contract. Blijft opmerkelijke gang van zaken, vorig...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp 2. Bundesliga en lager.
    Verdediger Jesper Verlaat maakt een transfer naar het 2e elftal van Borussia Dortmund.
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Groter krachtsverschil door influx van kanonnenvoer uit Curacao, Qatar, etc.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    Ik heb het even aangepast.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    Niet dat een trainer die zelf wil vertrekken ook nog een afkoopsom eist. En alvast vertrekt zonder eerst zijn contract te ontbinden. Ik...
  • ALenstra
    ALenstra waardeerde de waan's bericht in het onderwerp Groep A met Leuk Leuk.
    Ik moest het drie keer terugkijken, maar ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Groep A.
    Ik moest het drie keer terugkijken, maar ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.
  • de waan
    de waan waardeerde Satyr's bericht in het onderwerp WK Nieuws met Geweldig Geweldig.
    https://fb.watch/HQzak7-Nq-/ Leuk!
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp FC Dordrecht.
    Dat is toch schering en inslag in het voetbal?
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    Gernot Trauner verlaat Feyenoord.
Bovenaan