Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Ajax Nieuwstopic.
    Als je het zo bekijkt heeft Ajax ook maar 4 vette jaren gehad... ;)
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    Jep, Ook wel typisch voor dit WK, waar best veel goals vallen.
  • gevegt
    gevegt waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Filmpjes/linkjes van internet met Leuk Leuk.
    Het gaat mijn dark horse Zwitserland uiteindelijk inderdaad goed af!
  • Abubakari
    A Argentinie (Abubakari)-Zuid Korea (Wigboldus) 1-1 Schotland (Kralinger-Oostenrijk (Andre) 1-1 B Curacao (Mario)-Noorwegen (Satyr) 0-1...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep B.
    Zelfs nog 4-1! Dat werd onverwacht nog een doelpuntrijk potje.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp District Oost.
    Ieder radartje in de organisatie is even belangrijk!
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    En nog 3-1 en nog een penalty voor Zwitserland
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Filmpjes/linkjes van internet.
    Het gaat mijn dark horse Zwitserland uiteindelijk inderdaad goed af!
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep B.
    En ook nog 3-0. Dat gaat toch vrij makkelijk opeens.
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Mooi uitgespeelde ijshockeygoal.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep B.
    Mooi uitgespeelde ijshockeygoal.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    Zwitserland gaat nu wel door en maakt de 2-0.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep B.
    En rood voor Bosnië, neerhalen doorgebroken speler. Dat lijkt me een 100% rode kaart
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep B.
    Die zat er prima in.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep B.
    Doelpunt Manzambi.
Bovenaan