Laatste bijdragen

  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Al 40 jaar denk ik.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep A.
    Zwakke groep.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Groep L.
    Als het maar na strafschoppen is.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Ajax Nieuwstopic.
    Nee, ouderwets vette jaren.
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Groep K.
    Dan mag het. (En anders ook, hoor.)
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Groep A.
    Ik heb een stuk gezien van de eerste helft, maar dat was vrij tranentrekkend qua niveau.
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Ajax Nieuwstopic.
    Eerst het zoet, dan het zuur. Toch?
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Timber mist de wedstrijd, lichte hersenschudding
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp RKC Waalwijk.
    Tim van der Leij maakt een mooie transfer naar VfB Stuttgart. RKC ontvangt 1,2 miljoen.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    Tsjechië geeft dus opnieuw een voorsprong weg
  • Baggio
    Baggio reageerde op het onderwerp District Oost.
    Dat is voor veel clubs inderdaad een dingetje. Daar zijn ook oplossingen voor. Ik weet dat SV Losser een samenwerking heeft met een club...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep A.
    Weer eentje voor in de galerij der belachelijke penalty’s.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep A.
    En die gaat er in, 1-1
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep A.
    Penalty voor Zuid-Afrika.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Ook daar schijnt het bier op te zijn.
Bovenaan