Laatste bijdragen

  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep K.
    En Mbemba krijgt geel terwijl hij niet eens een overtreding maakt🙈
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep L.
    Engeland- Kroatië is wel een mooi affiche, dit kan een mooie pot worden.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Het gaat sowieso een zeer lastige pot worden tegen de Zweden, die ondanks de matige kwalificatie best een goeie ploeg hebben. Het zou...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep K.
    Bernardo Silva had ook zomaar rood kunnen krijgen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep K.
    Hoezo is dat geen rood dan?
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep K.
    Mooie rake kopbal van zo ongeveer de kleinste man op het veld.
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde Joost's bericht in het onderwerp Groep K met Leuk Leuk.
    Hup Doctor Congo!
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep K.
    • images-1.jpeg
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep K.
    1-0 Portugal
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep K.
    Hup Doctor Congo!
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp PEC Zwolle Nieuwstopic.
    Hij gaat aan de slag bij Sparta Nijkerk.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Tennis.
    Chwalinska
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    De nul houden met Isak en Gyökeres gaat lastig worden
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Koeman zal de 0-0 wel willen verdedigen want dan heb je wederom niet verloren, heeft ie weer een topwedstrijd gezien en voldoende...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Jep, nu andersom ook nog doen.
Bovenaan