Laatste bijdragen

  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep K.
    Mooie rake kopbal van zo ongeveer de kleinste man op het veld.
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde Joost's bericht in het onderwerp Groep K met Leuk Leuk.
    Hup Doctor Congo!
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep K.
    • images-1.jpeg
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep K.
    1-0 Portugal
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep K.
    Hup Doctor Congo!
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp PEC Zwolle Nieuwstopic.
    Hij gaat aan de slag bij Sparta Nijkerk.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Tennis.
    Chwalinska
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    De nul houden met Isak en Gyökeres gaat lastig worden
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Koeman zal de 0-0 wel willen verdedigen want dan heb je wederom niet verloren, heeft ie weer een topwedstrijd gezien en voldoende...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Jep, nu andersom ook nog doen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    :ROFLMAO:
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Scorito spellen.
    Altijd vervelend dat er dan weer spelers in mijn team zitten die op de bank zijn blijven zitten.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Groep J.
    Ik sla trouwens de avondwedstrijden vaak over ihkv andere dingen te doen. Ik ben een nachtmens, had dus die late wedstrijden vaak...
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Groep J.
    Kun je op tv/ipad/laptop etc kijken als je bet opneemt. Geen reclame zoals op youtube.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep J.
    Wanneer je doet alsof je in België bent is het gewoon te zien.
Bovenaan