Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep H.
    0-0 bij rust. Spanje echt heulll matig. Valt me vies tegen tot nu toe.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep D.
    Mijn Turkse buurman heeft een gigantische vlag aan zijn huis hangen, maar heeft nog niet kunnen toeteren. Gelukkig maar, aangezien ze...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep G.
    Prima, kunnen ze meteen naar huis.
  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp Groep H.
    Hij wordt aardig ingeschoten
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Alle overige wedstrijden in Groep F..
    Nog nooit eerder werd een coach na één groepswedstrijd op een WK ontslagen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep H.
    Die keeper van Kaapverdie staat wel goed te keepen zeg.
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Segunda División met Leuk Leuk.
    Vanuit de categorie nutteloze feitjes: Almeria is de droogste stad van Europa en tevens enige Europese stad met een heet woestijnklimaat.
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep H met Leuk Leuk.
    Eerste twintig minuten Spanje ontzettend stroef en Kaapverdië doet het inderdaad beter dan Curacao, minder naief en gedisciplineerder.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep G.
    Gaat Iran daadwerkelijk van het veld stappen zodra ze politieke leuzen tegen hun regime in het stadion horen? Vannacht vanaf 3.00 gaan...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep H.
    gaaaaaaappppp
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Segunda División.
    Vanuit de categorie nutteloze feitjes: Almeria is de droogste stad van Europa en tevens enige Europese stad met een heet woestijnklimaat.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep H.
    Eerste twintig minuten Spanje ontzettend stroef en Kaapverdië doet het inderdaad beter dan Curacao, minder naief en gedisciplineerder.
  • erka
    erka waardeerde Jacco's bericht in het onderwerp Groep H met Haha Haha.
    Vanuit Amerikaans oogpunt klopt dat wel
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    Wij hadden ook geen kantine (vrij grote Havo/VWO destijds). Wel een soort aula, daar kon je nog wel chocomel uit een soort automaat...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    Klopt, mijn school had helemaal geen kantine.
Bovenaan