Laatste bijdragen

  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ik blijf me afvragen wat men in Duitsland toch in Jonathan Tah ziet.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep E.
    3 punten pakken tegen Ivoorkust, komt goed.
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Groep E.
    Hoe zou Fred Rutten het gedaan hebben?
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep E.
    De verdediging van the blue wave heeft curaciao gezegd.
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep E.
    Horst Hrubesch.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Haha, geen idee maar ik weet toevallig dat alle genoemde spelers uit Beieren komen.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Groep E.
    Mocht Curaçao nog een beetje hoop hebben gehad...
  • gevegt
    gevegt waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    Gerd Müller😓
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep E.
    10 10 10!!!
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep E.
    Tsja, Obispo in de verdediging ... ;)
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep E.
    Hoe herken je Beierse namen dan?
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp Groep E.
    En meteen 4-1. :)
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ik geloof dat mijn 7-1 geen lichte voorspelling is.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    En dat is 4
  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp Groep E.
    Curacao heeft zich in ieder geval niet verstopt voor de pauze. Misschien naief, maar leuker om naar te kijken dan naar teams met de reet...
Bovenaan