Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep E.
    Allemaal Beierse namen trouwens.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Groep E.
    Gerd Müller😓
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep E.
    Franz Beckenbauer
  • Jef400
    Jef400 waardeerde JMD's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    Had al gewoon 5-1 ofzo moeten zijn...
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Groep E.
    Georg Schwarzenbeck
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep E.
    Karl-Heinz Rummenigge.
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Groep E.
    Joh.
  • JMD
    JMD waardeerde Jef400's bericht in het onderwerp Groep E met Leuk Leuk.
    Hebben ze geen opticiens in de bollenstreek?
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Groep E.
    Duitsland is gewoon een maat te groot voor Curacao. Hopelijk maakt Obispo nog een paar goede intercepties in de tweede helft. Dan kan...
  • erka
    erka waardeerde Jef400's bericht in het onderwerp Groep E met Haha Haha.
    Hebben ze geen opticiens in de bollenstreek?
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep E.
    Had al gewoon 5-1 ofzo moeten zijn...
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep E.
    Hebben ze geen opticiens in de bollenstreek?
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep E.
    Het ging mij ook vooral om dat even wachten en dan ineens te gaan liggen. Ja, hij wordt geraakt, gaat hij dan neer is het logisch, nu...
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep E.
    Terechte tussenstand
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep E.
    3-1
Bovenaan