Laatste bijdragen

  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    Jammer hoor. Ben bang dat ze met de nieuwe directie nu weer goed beleid gaan voeren in Rotterdam.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Tennis.
    En een fraaie rally om af te sluiten waar Zverev echt het punt moest halen, maar Zverev wint De eerste Duitse winnaar van Roland Garros...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    Dat zou eens een keer tijd worden met Van Persie.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    Heeft toch met Robert Eenhoorn gewerkt bij AZ?
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Tennis.
    0-40 Bij de eerste een gelukje 15-40
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Tennis.
    Zverev komt dichtbij: 5-1 voor en nu 0-30 op de service van Cobolli
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    Te duur, en een slechte relatie met Eenhoorn.
  • JMD
    JMD waardeerde JFK's bericht in het onderwerp De historie van de dag! met Leuk Leuk.
    Gisteren, 6 juni, de 82ste verjaardag van Operation Overlord, oftewel D-Day.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Tennis.
    En net als eind set 4 mist Cobolli maar weer een hele makkelijke bal...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Tennis.
    Dat dus... :) Tennis blijft soms een apart spelletje. Vorige week dat De Jong die 4e set TB verloor tegen Khachanov dacht ik ook dat...
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    Waarom niet? Kent de club al.
  • Reinoud
    Reinoud reageerde op het onderwerp Tennis.
    Maar goed wat weten wij er nou van. Zverev met een dubbele break voor.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp [Transfers] Buitenland.
    Mag nog wel wat omhoog
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    Slot is niet echt realistisch natuurlijk.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Nacompetitie topamateurs.
    Ben ook benieuwd naar hoe ze de 3e divisie gaan splitsen. Als de Vogels erin blijven kan het zomaar zijn dat de Bollenclubs naar A gaan...
Bovenaan