Laatste bijdragen

  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Ja hele hooghartige club mensen en dan is fouten toegeven moeilijk. Beter een fout toegeven en een eerlijk verhaal vertellen.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    Is wel lekker voor de motivatie.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Het wordt wel vaker door iemand gezongen, maar dit was echt slecht.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Bizar Nieuws.
    https://nos.nl/artikel/2617130-toestel-zakt-door-voorwiel-op-vliegveld-frankfurt-meerdere-gewonden En ook dit is bizar
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Scorito spellen.
    Ik heb er voor de zekerheid ook eentje aangemaakt. Zitten al 7 in...[emoji3]
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Scorito spellen.
    https://www.scorito.com/subleague/1027659/wk-voetbal-2026/wk-poule-van-marc/13df5370-5e91-4eab-ab43-7185bb7b5877?utm_source=league&utm_me...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Tennis.
    En zij komt de Poolse qualifier Chwalinska tegen... Zij stond voor RG 114, nu 21e... Mocht ze RG winnen dan komt ze zelfs op plek 14...
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde JFK's bericht in het onderwerp Even oefenen met Leuk Leuk.
    Ik vind het een ramp die van Van Hecke. Is vaak te laat met ingrijpen. Hij anticipeert bijna nooit. Het is eigenlijk alleen maar...
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Atletiek.
    Man van 21 die onwel werd bij de Marathon van Utrecht is vandaag alsnog overleden.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Gewoon allemaal naar de Mac, BK, KFC, Wendy's, Denny's, Taco Bell en wat allemaal dies meer zij, want free refill!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    https://www.ad.nl/binnenland/zangeres-sera-blikt-terug-op-foutjes-tijdens-wilhelmus-ik-heb-enorm-mijn-best-gedaan~a22d149d/ Dus, ook...
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    Spreekt geen Spaans.
  • Magikan
    Magikan reageerde op het onderwerp Scorito spellen.
    Ja, ik doe mee met BondsCoach en WK-spel
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    https://www.vi.nl/nieuws/deze-spelers-heeft-ajax-op-transferroom-gezet Dat Baas er bij staat vind ik wel apart, zo slecht doet hij het...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Primera División.
    Even los van of hij gaat slagen, maar dat is toch een wereldtransfer van Dumfries. De jongen die op zijn 18e nog speelde voor de...
Bovenaan