Zwemsport

erka

Well-known member
Waterpolo is trouwens ook zo'n sport waar het echt niet uitmaakt of het vrouwen of mannen zijn, allebei even leuk om te zien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben absoluut geen waterpolo expert, maar je ziet aan alles dat dit echt een goeie ploeg is. Veel variatie in de aanvallen, verschillende doelpuntenmakers, bemoedigende knikjes als dingen goed gaan, strak verdedigen.
 

erka

Well-known member
Ik ben absoluut geen waterpolo expert, maar je ziet aan alles dat dit echt een goeie ploeg is. Veel variatie in de aanvallen, verschillende doelpuntenmakers, bemoedigende knikjes als dingen goed gaan, strak verdedigen.

Yep, en er wordt even uitgelegd waarom deze ploeg beter is dan die van paar jaar geleden. In de koppies sterker, zakelijker.

Maar goed, nog wel afmaken. 9-7 nu.
 

erka

Well-known member
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Oja ik heb een idee voor voetbal. Een team heeft altijd voordeel aan welke kant penalties genomen worden en er gaat heel veel tijd verloren met heen en weer lopen, plus veel intimidatie (zoals op het WK). waarom niet zoals met het waterpolo? Dus penals nemen aan beide kanten. Gaat veel sneller en geen gedoe. Eén van de assistenten kan dan fluiten. Ik zeg direct invoeren.
 

Maasveld

Well-known member
Prachtige prestatie!!!

Die meiden verdienen toch wel zeker een officiële huldiging in centrum van onze hoofdstad!
 

erka

Well-known member
Wat een tyfus irritante interviewer zeg. Zowel bij die coach als net bij de teammanager.
Een bloemlezing
- was Nederland de terechte kampioen?
- heeft het impact?
- was het zenuwslopend?

Joh.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik verbaas me over dat ik hoor dat het pas sinds deze bondscoach is dat speelsters van Nederland bij buitenlandse topclubs mogen spelen in de aanloop naar de Olympische Spelen. Daarvoor was het een soort internaat, dat je perse constant met en bij elkaar moet spelen.
 

erka

Well-known member
Ik verbaas me over dat ik hoor dat het pas sinds deze bondscoach is dat speelsters van Nederland bij buitenlandse topclubs mogen spelen in de aanloop naar de Olympische Spelen. Daarvoor was het een soort internaat, dat je perse constant met en bij elkaar moet spelen.

Zelfde model dus als bij bv. handbal. Bij topclubs spelen worden ze sterker van.
 

JMD

Well-known member
Oja ik heb een idee voor voetbal. Een team heeft altijd voordeel aan welke kant penalties genomen worden en er gaat heel veel tijd verloren met heen en weer lopen, plus veel intimidatie (zoals op het WK). waarom niet zoals met het waterpolo? Dus penals nemen aan beide kanten. Gaat veel sneller en geen gedoe. Eén van de assistenten kan dan fluiten. Ik zeg direct invoeren.
Eens. Doen ze volgens mij bij hockey ook met de shootouts.
 
Bovenaan