WK vrouwen 2019

DeMaster

Active member
Marta speelt niet mee bij Brazili?

Bij Jamaica staat Bond-Flasza op het veld die bij de PSV Vrouwen actief is.
 

Friesland

Well-known member
Brazili? miste vlak voor rust nog een strafschop. Blunder van de neemster, de ene hoek lag helemaal open, maar ze schot de bal in de hoek waar de keeper al klaar lag.
 

Friesland

Well-known member
De eerste hattrick van het toernooi is een feit, het is de Braziliaanse Cristiane die haar derde goal maakt.
 

Janssen

Well-known member
Ik zapte van de Braziliaanse vrouwen naar de mannen en dan is het net alsof iemand bij FIFA de game speed vol open heeft gezet.
 

Friesland

Well-known member
Was een spannende eindfase.

Verder worden vandaag nog Brazili? - Jamaica gespeeld en de topper Engeland - Schotland.

Engeland - Schotland was twee jaar geleden een slachtpartij (6-0), ik hoop voor de Schotsen dat ze er dit keer beter vanaf komen.
 

Friesland

Well-known member
Engeland op 1-0 uit een strafschop. De bal kwam tegen een uitgestoken arm aan en dus een strafschop.
 

Unregistere

Well-known member
Doet
220px-Kirby.png
mee bij de Engelsen?
 

Friesland

Well-known member
Japan onthutsend zwak, 0-0 bij rust tegen Argentini?. Ze gaan het op deze manier nog moeilijk krijgen om de groep te overleven.
 

Friesland

Well-known member
Japan - Argentini? 3-0 qua gele kaarten wel te verstaan. Geen doelpunten, waarmee de eerste echte stunt van het toernooi een feit is, al is het vooral een blamage van Japan.
 

Abubakari

Well-known member
Canada-Kameroen live op tv zapte ik net. Daar kijkt toch geen kop naar? Oranje live okay, maar de rest kan toch gewoon in samenvatting? Of zit men hier inmiddels massaal naar te kijken? Wel benieuwd naar de kijkcijfers.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom spelen ze niet in wat kleinere stadions? Dit kun je toch ook prima in een stadion voor 15.000 toeschouwers afwerken? Nu is het half leeg.
 

Deathprod

Active member
https://kijkonderzoek.nl/component/com_kijkcijfers/Itemid,133/file,dp-1-47-0-p

Zaterdagavond dus 682.000 bij het duel Noorwegen - Nigeria. Bij rust nog iets meer dan 500.000 over. Dat vind ik echt geen slechte cijfers. Staat gewoon in de top 10 van meestbekeken programma's die dag.

Op zondagmiddag werd een duel live uitgezonden, dat trok iets meer dan 200.000 kijkers.

Ze hebben geloof ik 1235 kastjes staan. Dus dan heb je het over 50 mensen die het aan hadden staan. Kan me niet voorstellen dat die aantallen enigszins in de buurt komen van de werkelijkheid. Ik ken niemand die Noorwegen - Nigeria gezien heeft iig.
 
Bovenaan