Hehe, ik zet met alle liefde een re-live op van St Kitts & Nevis tegen Panama ofzo, maar dit toernooi gaat zelfs mij te ver om zo nauwgezet te volgen. Zal best (delen van) wedstrijden zien, waaronder de Oranje vrouwen, maar daar blijft het allicht bij.Nu is Australie-Ierland, we schakelen over naar alleskijker Batigoal. Bati, hoeveel staat het en is het een leuke wedstrijd?
Nee, competitie voor FC Groningen begint nog niet.Ik begrijp dat de terugkerende zelfmarteling op dvk weer is begonnen?
Morgenochtend 7.00 Filipijnen-Zwitserland.Hehe, ik zet met alle liefde een re-live op van St Kitts & Nevis tegen Panama ofzo, maar dit toernooi gaat zelfs mij te ver om zo nauwgezet te volgen. Zal best (delen van) wedstrijden zien, waaronder de Oranje vrouwen, maar daar blijft het allicht bij.
Nog precies 1 maand.Hoe lang duurt dat WK nog?
Is Nederland aan het spelen?3 van de 5 penalty's tot nu toe gemist...
Die strafschop van Australie zat er wel goed in3 van de 5 penalty's tot nu toe gemist...
Ik blijf het ook zeggen, waarom de vergelijking met mannenvoetbal?Ik blijf het zeggen, de CL finale viel niet tegen. Beetje niveau 4e klasse, voor dames prima.