WK Nieuws

Mario

Well-known member
Forumleiding

JMD

Well-known member
Denk dat we trouwens na een week of 3 en alle fanfeesten enz wel kunnen zeggen dat alle doemdenkers die zeiden (of hoopten) dat er niemand naar de VS zou reizen 'omdat het daar gevaarlijk is' totaal ongelijk hebben gekregen.

erka

Well-known member
Denk dat we trouwens na een week of 3 en alle fanfeesten enz wel kunnen zeggen dat alle doemdenkers die zeiden (of hoopten) dat er niemand naar de VS zou reizen 'omdat het daar gevaarlijk is' totaal ongelijk hebben gekregen.

Veel fans schijnen gewoon Amerikanen te zijn die ofwel hun voorvaderen volgen ofwel gewoon partij kiezen voor een land dat ze leuk vinden.

JMD

Well-known member
Veel fans schijnen gewoon Amerikanen te zijn die ofwel hun voorvaderen volgen ofwel gewoon partij kiezen voor een land dat ze leuk vinden.
o, ik zeg ook zeker niet dat alle stadions alleen vol zitten met mensen 'van buiten', en de grote diaspora van allerlei volken naar de VS de afgelopen eeuw helpen natuurlijk zeker, maar er zit ook echt wel een flink deel van de supporters die wel vanuit hun 'thuisland' komen.

ALenstra

Well-known member
Die verhalen dat het onveilig was voor voetbalfans waren zwaar overdreven. Amerika is een prima land om er naar toe te gaan.

U.G.

Well-known member

Van wat ik weet en zie ; van de Portugal-shirtjes op de tribunes daarvan zijn 70% Indiase of Latino Cristiano Ronaldo fans uit Amerika en heel wat influencers. De Portugese fans komen voor de rest uit Boston of Jersey. Een heel klein groepje uit Portugal.

Speaking of which, ik begin eigenlijk te vermoeden dat er een behoorlijke kans bestaat idat Ronaldo en de bond een geheim akkoord hebben dat hij altijd speelt totdat ie zelf aangeeft niet meer te willen.

ik ben benieuwd wat de man met de speler van het jaar van de PL, aangevuld met 4 tweevoudige Europees kampioenen tot zijn beschikking vannacht uit de hoge hoed gaat toveren in de opstelling. Als ik alleen de naam Ruben Neves zie dan wens ik ze meteen veel succes, matter of fact, als Inacio ( puur voor de opbouw ) er weer niet in staat kijk ik dit WK alleen nog maar Cabo Verde en Brasil. Het is dollen met de Portugese fans wat ie doet.

Batigoal

Well-known member
Ik zag gisteren bij de wedstrijden van DR Congo en Senegal genoeg mensen in shirtjes van die landen die er niet bepaald uitzagen als of ze uit Afrika kwamen. Denk dat veel Amerikanen die een lottery ticket hebben gekocht of lokaal zo dichtbij gaan naar een wedstrijd en dan gewoon één van de landen kiezen om te supporten.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zag gisteren bij de wedstrijden van DR Congo en Senegal genoeg mensen in shirtjes van die landen die er niet bepaald uitzagen als of ze uit Afrika kwamen. Denk dat veel Amerikanen die een lottery ticket hebben gekocht of lokaal zo dichtbij gaan naar een wedstrijd en dan gewoon één van de landen kiezen om te supporten.
Haha, er waren inderdaad heel wat witte vrouwen met een DR Congo shirt

U.G.

Well-known member
Cultural appropriation noemen ze dat tegenwoordig.

Ik denk eerder dat ze dit cosplaying noemen, hier in de straten van het internet. In sommige van die straten zullen ze het waarschijnlijk ook bbc craving noemen. Het is maar net in welk internet-buurt je je begeeft 😁

Voor appropriation zouden ze een djembe ofzo moeten meenemen of locks dragen of iets in die trant.

Laatst bewerkt:
Bovenaan