WK Nieuws

erka

Well-known member
Ik had vooraf weinig zin in het WK, vooral niet in de groepsfase. Knockout wordt altijd wel leuk. Moet zeggen dat met uitzondering van enkele wedstrijden voor mij de groepsfase nog steeds het liefst zo snel mogelijk voorbij is. En ik vind die breaks helemaal niks. Daartegen over staat dat het janken en miepen en aanstellen wel aardig voorbij lijkt. Dat maakt het dan wel weer leuker.
Toch blijft het een lange zit, 72 groepswedstrijden. Kijk ook lang niet alles, zeker 's nachts niet en 's avonds alleen als het uitkomt.
 
Bovenaan