WK Nieuws

JMD

Well-known member
En je mag bij veel autoverhuurbedrijven ook geen auto in New York rijden ivm verzekeringen en verkeersdrukte. Ik heb ooit auto gehuurd in Newark op EWR en mocht niet New York City in. Nu weet ik niet precies onder welke grens het stadion valt, ligt wel buiten Manhattan natuurlijk.
Is volgens mij zelfs New Jersey.

ALenstra

Well-known member
East Rutherford. Heb er ooit een Jets thuiswedstrijd bezocht. Ligt langs de snelweg, eigenlijk in de middle of nowhere.

gevegt

Well-known member
Trump-gezant stelt aan FIFA voor om Iran voor Italië te verwisselen op WK
De Amerikaanse speciale gezant Paolo Zampolli vertelt aan zakenkrant Financial Times dat hij aan FIFA-voorzitter Infantino heeft voorgesteld om Italië in plaats van Iran te laten deelnemen aan het WK. "Ik ben van Italiaanse afkomst en het zou een droom zijn om de Azzurri te zien spelen op een toernooi dat in de VS wordt gehouden. Met vier titels op hun naam hebben ze de nodige staat van dienst om hun deelname te rechtvaardigen."

De krant schrijft op basis van bronnen dat de wissel is voorgesteld om de banden tussen Trump en de Italiaanse premier Meloni herstellen. De twee kregen ruzie naar aanleiding van de aanvallen van de Amerikaanse president op paus Leo XIV in verband met de oorlog in Iran.

Iran heeft woensdag in een verklaring laten weten dat het klaar is voor het toernooi en van plan is deel te nemen.

Bron: NU.NL

JMD

Well-known member
Het dreigement van Iran ‘we komen niet’ blijkt toch ineens loos te zijn…
En trump kan veel willen maar de fifa gaat nooit zelf een land dat de oorlog niet zelf begonnen is (itt bv Joegoslavië in 1992 door de uefa bij het ek) eruit gooien. En ja, ook Iran is in het algemeen mensenrechtentechnisch niet goed bezig, maar als dat het criterium is kan Qatar en Saudi Arabië ook niet…

Maasveld

Well-known member
Het dreigement van Iran ‘we komen niet’ blijkt toch ineens loos te zijn…
En trump kan veel willen maar de fifa gaat nooit zelf een land dat de oorlog niet zelf begonnen is (itt bv Joegoslavië in 1992 door de uefa bij het ek) eruit gooien. En ja, ook Iran is in het algemeen mensenrechtentechnisch niet goed bezig, maar als dat het criterium is kan Qatar en Saudi Arabië ook niet…
Je lijkt heel overtuigd...

Bovenaan