Dat laatste zeker.
Maar waarom lukt het Juventus dan wel? Die spelen toch ook met veel Italianen?
Zweden is dus gewoon terecht door.
Het schijnt dat als je een nieuw stadion hebt, veel meer kans hebt om kampioen te worden.
Omdat de spelers die het verschil maken uit het buitenland komen.Dat snap ik. Maar ik bedoelde: als Itali? zo'n gebrek aan 'toppers' heeft, hoe kan Juve dan wel jaar na jaar heel ver komen in die CL?
Die Italianen houden de boel redelijk dicht en de buitenlanders maken voorin het verschil.Dat snap ik. Maar ik bedoelde: als Itali? zo'n gebrek aan 'toppers' heeft, hoe kan Juve dan wel jaar na jaar heel ver komen in die CL?
Dat snap ik. Maar ik bedoelde: als Itali? zo'n gebrek aan 'toppers' heeft, hoe kan Juve dan wel jaar na jaar heel ver komen in die CL?
Met die mooie avatar.
Adriaantje was dat.
Ja hoe kon het dat Ajax in 95 en 96 Europa domineerde en het Nederlands Elftal kut met peren presteerde?
Gewoon lachend van gewonnen en uit ronduit genaaid. Kutpot tegen die Bulgaren uit heeft ons de das om gedaan.
Gewoon lachend van gewonnen en uit ronduit genaaid. Kutpot tegen die Bulgaren uit heeft ons de das om gedaan.
Kunnen volgend zomer wel een interessant mini WK organiseren met oa
Itali?
Chili
Nederland
VS
Dit dus. Je zou je haren ervan uittrekken.
Me dunkt dat we de afgelopen jaren al genoeg afgangen hebben gehad.Turkije, Kameroen, Ghana en China zouden daar ook mooi bij kunnen passen, dan heb je acht teams. Ik denk dat de KNVB dit zou moeten onderzoeken. :duim: