WK kwalificatie 2018 - Azi?

Forza AZ

Well-known member
Het gebeurd wel vaker dat er een minuut stilte wordt gehouden voor iets of iemand waarmee je totaal niets hebt. Ik heb het volgens mij zelfs wel eens meegemaakt bij een buitenlandse wedstrijd waar ik totaal geen idee had waar de minuut stilte voor was.
Maar uit respect en beleefdheid ben je dan toch gewoon 1 minuut stil, en als spelers moet je dan gewoon stil blijven staan op het veld.
 

zwammy

Well-known member
De technische staf deed mee en de meest spelers niet. Reden: in Europa houden we ook geen minuut stilte voor aanslagen in Asi?. Nou poeh poeh wat een schande allemaal.

Zou je het ook zo weerleggen als van Bommel en van Marwijk niet betrokken waren?
 

Eef de Kip

Well-known member
Die is druk bezig met onderzoek. Medio volgend jaar zal hij een boek presenteren dat vol met onthullingen zal staan.
 

Janssen

Well-known member
Zou je het ook zo weerleggen als van Bommel en van Marwijk niet betrokken waren?

Niet relevant. De vraag is waarom spelers van SA een minuut stilte zouden moeten houden voor iets dat in Europa gebeurt. Heb nog nergens een antwoord gelezen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
WK kwalificatie 2018 - Azi?

Fatsoensnormen.

Als SA een minuut stilte had gehouden vanwege dat een SA inwoner in Iran was omgekomen bij de aanslag, dan had Australi? ook gewoon in de middencirkel gestaan.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Dan is Janssen zeker ook van mening dat tegenstanders niet hoeven mee te werken als Fortuna Sittard een minuut stilte organiseert voor bijvoorbeeld een clubicoon?
 

zwammy

Well-known member
Niet relevant. De vraag is waarom spelers van SA een minuut stilte zouden moeten houden voor iets dat in Europa gebeurt. Heb nog nergens een antwoord gelezen.

Oh ik dacht dat ze de minuut stilte hadden omdat er Australische slachtoffers waren.
 

Batigoal

Well-known member
Het is vooral grappig dat Van Bommel zich zo opwindt dat hij vijf verschillende redenen geeft om het te verklaren en dat de voetbalbond even later gewoon excuses maakt.
 
Bovenaan