Kwestie van het bericht goed lezen.Mwah, sommige redenen lijken me een tikje tegenstrijdig.
Kwestie van het bericht goed lezen.Mwah, sommige redenen lijken me een tikje tegenstrijdig.
De technische staf deed mee en de meest spelers niet. Reden: in Europa houden we ook geen minuut stilte voor aanslagen in Asi?. Nou poeh poeh wat een schande allemaal.
Kwestie van het bericht goed lezen.
Zou je het ook zo weerleggen als van Bommel en van Marwijk niet betrokken waren?
Dan is Janssen zeker ook van mening dat tegenstanders niet hoeven mee te werken als Fortuna Sittard een minuut stilte organiseert voor bijvoorbeeld een clubicoon?
Boeiend hoor.
Klopt, Pascallovic omschreef het wel heel simplistisch.Heb ik gedaan en ik moet m'n mening bijstellen. Het is niet een tikje tegenstrijdig maar heel erg tegenstrijdig. Dan heb ik het over de 5 redenen van Pascallovic en het stukje.
Bij de aanslagen zijn 2 Australi?rs omgekomen.Niet relevant. De vraag is waarom spelers van SA een minuut stilte zouden moeten houden voor iets dat in Europa gebeurt. Heb nog nergens een antwoord gelezen.
Hahaha ja, dat is inderdaad hetzelfde.
Niet relevant. De vraag is waarom spelers van SA een minuut stilte zouden moeten houden voor iets dat in Europa gebeurt. Heb nog nergens een antwoord gelezen.