WK kwalificatie 2018 - Azi?

Pascallovic

Well-known member
Daarom stel ik de vraag. Als je altijd met campagnes voor respect komt aanzetten dan kan je zoiets toch niet zomaar laten passeren...

Tuurlijk wel. Laatst in Itali? hebben ze nog een speler geschorst toen hij van het veld liep omdat hij racistisch werd bejegend. De club zelf kreeg niks, want het zouden maar 10 fans geweest zijn.
 

Ceephax

New member
Ik zag op het filmpje dat ze bij SA niet eens stil stonden. Maar ik geloof Van Marwijk wel dat ze er niet van op de hoogte waren.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zag op het filmpje dat ze bij SA niet eens stil stonden. Maar ik geloof Van Marwijk wel dat ze er niet van op de hoogte waren.
Het hele fenomeen van een minuut stilte en de signalen die de tegenstander geeft door zich op te stellen langs de middencirkel is ze zeker ook vreemd? Zoiets bizars hebben ze zeker nog nooit gezien?

Dit is gewoon puur het niet willen en van Marwijk die het goed probeert te praten.
 

Jozsef

New member
Het hele fenomeen van een minuut stilte en de signalen die de tegenstander geeft door zich op te stellen langs de middencirkel is ze zeker ook vreemd? Zoiets bizars hebben ze zeker nog nooit gezien?

Dit is gewoon puur het niet willen en van Marwijk die het goed probeert te praten.

Exact. Om te kotsen die Bert. Trek gewoon je bek open, dan maar op staande voet ontslag.
 

Pascallovic

Well-known member
Exact. Om te kotsen die Bert. Trek gewoon je bek open, dan maar op staande voet ontslag.
http://www.telegraaf.nl/telesport/28345265/__Van_Bommel___De_beelden_zijn_gemanipuleerd___.html

Mark van Bommel heeft 5 versies:
1. Ze wisten het niet.
2. Ze wisten het op het laatste moment.
3. Ze wisten het wel en deden die minuut in stilte op hun eigen manier en denkwijze.
4. Ze wisten het wel en het was toch een politiek statement.
5. Het is een complot en ze worden genaaid door gemanipuleerde beelden.

:werder:
 

Janssen

Well-known member
Voor 6 miljoen per jaar zou ik mijn bek ook houden.

Joszef en Pascallovic ook hoor. Maar laten we vanavond even politiek correct doen.

Als ze in SA honderd mensen opblazen haalt het hier teletekst niet eens, laat staan dat de Eredivisie een minuut stilte houdt. Hypocriet gedoe.
 

Pascallovic

Well-known member
Joszef en Pascallovic ook hoor. Maar laten we vanavond even politiek correct doen.
Wat een onzin. Als ik zo'n fantastische carri?re als van Bommel of van Marwijk zou hebben gehad en financieel onafhankelijk zou zijn, dan zou ik niet eens in zo'n land gaan werken. Dat heb ik namelijk niet nodig. Dan was ik iets leuks gaan doen en niet met mensen gaan werken die mij niet kunnen verstaan omdat ze geen Engels spreken.

Als je ziet dat er een minuut stilte is gecommuniceerd of niet, dan ga je gewoon staan en houdt je je bek. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar je kan wel gewoon de beleefdheid op te brengen mee te doen. En als je er dan toch schijt aan hebt kom er dan vooruit en geef niet in 1 interview 4 verschillende redenen aan.
 

Janssen

Well-known member
Wat een onzin. Als ik zo'n fantastische carri?re als van Bommel of van Marwijk zou hebben gehad en financieel onafhankelijk zou zijn, dan zou ik niet eens in zo'n land gaan werken. Dat heb ik namelijk niet nodig. Dan was ik iets leuks gaan doen en niet met mensen gaan werken die mij niet kunnen verstaan omdat ze geen Engels spreken.

Wat een onzin. Als jij er in twee jaartjes voor kunt zorgen dat je kinderen ?n kleinkinderen ook nooit meer hoeven te werken dan ga jij gewoon. Wie anders beweert lult uit z'n nek.


Als je ziet dat er een minuut stilte is gecommuniceerd of niet, dan ga je gewoon staan en houdt je je bek. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar je kan wel gewoon de beleefdheid op te brengen mee te doen. En als je er dan toch schijt aan hebt kom er dan vooruit en geef niet in 1 interview 4 verschillende redenen aan.

De waarheid over het wel of niet bekend zijn etc zal wel ergens in het midden liggen. Snap sowieso niet dat ze hiervoor een minuut stilte organiseren.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat een onzin. Als jij er in twee jaartjes voor kunt zorgen dat je kinderen ?n kleinkinderen ook nooit meer hoeven te werken dan ga jij gewoon. Wie anders beweert lult uit z'n nek.
Dat kunnen de kinderen en kleinkinderen van zowel Mark van Bommel als Bert van Marwijk wel gezien hun carri?res. Daar hebben ze de oliemiljoenen van Saoudie Arabi? niet voor nodig.
 

Maasveld

Well-known member
Als je ziet dat er een minuut stilte is gecommuniceerd of niet, dan ga je gewoon staan en houdt je je bek. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar je kan wel gewoon de beleefdheid op te brengen mee te doen. En als je er dan toch schijt aan hebt kom er dan vooruit en geef niet in 1 interview 4 verschillende redenen aan.

De redenen die van Bommel gaf kunnen toch ook gewoon allemaal naast elkaar leven?
 

Janssen

Well-known member
WK kwalificatie 2018 - Azi?

De redenen die van Bommel gaf kunnen toch ook gewoon allemaal naast elkaar leven?

De technische staf deed mee en de meest spelers niet. Reden: in Europa houden we ook geen minuut stilte voor aanslagen in Asi?. Nou poeh poeh wat een schande allemaal.
 

Eef de Kip

Well-known member
De redenen die van Bommel gaf kunnen toch ook gewoon allemaal naast elkaar leven?

1. Ze wisten het niet.
2. Ze wisten het op het laatste moment.
3. Ze wisten het wel en deden die minuut in stilte op hun eigen manier en denkwijze.
4. Ze wisten het wel en het was toch een politiek statement.
5. Het is een complot en ze worden genaaid door gemanipuleerde beelden.

Mwah, sommige redenen lijken me een tikje tegenstrijdig.
 
Bovenaan