[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

• Zweden

Stemmen: 10 50,0%
  • De stand is na 90 minuten gelijk

Stemmen: 2 10,0%
  • Nederland

Stemmen: 8 40,0%

• Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Wel echt ongelofelijk weer zeg, je speelt echt niet slecht en hoort gewoon voor te staan, wat een gekut toch weer elke keer.

Dat bedoel ik inderdaad. Ik vind dat ze gewoon keurig spelen. Geven niks weg, zijn gevaarlijk, goed in de passing en komen door via de zijkanten.

Ik vond alleen Bruma erg zwak. En dan ineens zo'n tegengoal. Slaat echt nergens op.

Eef de Kip

Well-known member
Hoezo niks aan de hand, 11 mentale wrakken en een bank vol onvermogen. Zijn er echt nog mensen die denken dat we hier nog gaan winnen dan? Echt hopen op een geluksmomentje een minuut voor tijd en dat je hier gelijk speelt, dat is echt de max wat je nog kunt bereiken hier.

Bernardo

Well-known member
Als mensen Nederland goed vind, zijn jullie wel snel verwend geraakt. Tempo moet veel hoger dan speel je deze lui kapot. Veel te weinig beweging.

Eef de Kip

Well-known member
Dat bedoel ik inderdaad. Ik vind dat ze gewoon keurig spelen. Geven niks weg, zijn gevaarlijk, goed in de passing en komen door via de zijkanten.

Ik vond alleen Bruma erg zwak. En dan ineens zo'n tegengoal. Slaat echt nergens op.

Probleem met dit team - en ik hoop oprecht dat ik helemaal mis zit maar vrees van niet - is dat ze gewoon mentaal niet de kracht hebben om dit om te buigen, ik heb hier geen vertrouwen meer in. Zweden vindt het helemaal gesneden nu en countert er straks heerlijk een paar keer uit en 2 kansjes is geheid minimaal 1 goal.

Bernardo

Well-known member
We cre?eren toch bijna niks? Op die kansen voor Klaassen wat losse flodders naar voren die af en toe een corner opleveren.

Daar sta je al bijna 2-0 achter.

Dit ja. Het lijkt leuk omdat Zweden geen klote doet en NL laat combineren tot de 16.

Bovenaan