WK Clubs 2025

Mario

Well-known member
Forumleiding
Het lijkt erop dat de Europese teams klaar zijn met dit toernooi. Iedereen wil met vakantie, de voorbereidingen op het nieuwe seizoen beginnen alweer.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Alleen speel je dan wel Infantino in de kaart, die wil graag aantonen dat de nieuwe wereld wel zit te wachten op dit toernooi.

Batigoal

Well-known member
Je ziet ook uiteraard veel meer enthousiasme bij de ploegen van de andere continenten. Wij kijken er met een Europese bril naar en zitten dan niet te wachten op dit toernooi, maar voor andere clubs is dit natuurlijk wel een mooie gelegenheid om zich te laten zien tegen Europese tegenstanders en elkaar.

Mooie stunts! De Braziliaanse zijn kwalitatief gewoon best sterk zie je dit toernooi wel. Mijn pareltje Hercules scoorde de 2-0 tegen Inter. En ik moet zeggen dat Al-Hilal ook best een aardige ploeg heeft dit toernooi. Kan ook bijna niet anders als ze met iets van 10 buitenlandse voetballers spelen en daar geen onaardige voetballers tussen zitten. Spectaculair potje tegen City.

JMD

Well-known member
Het lijkt erop dat de Europese teams klaar zijn met dit toernooi. Iedereen wil met vakantie, de voorbereidingen op het nieuwe seizoen beginnen alweer.
Dat was idd ook wat ik dacht toen ik vanochtend deze uitslag zag...

Opvallend, want Guardiola gaf juist aan dat hij dit toernooi zo belangrijk vond.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ze zullen echt niet opzettelijk verliezen, maar de motivatie na zo'n lang seizoen zal niet echt meer 100% zijn.

Bovenaan