WK 2026

JMD

Well-known member
Maar dan komt Trump's gedachte van America is the Greatest in gevaar...

Trump zit qua sportevenementen trouwens wel goed, WK voetbal en in 2028 mag hij ook de Spelen openen...

JMD

Well-known member
Nee, dat zit er volgens mij niet in, wel zie ik dat in 1957 dit een oorspronkelijke regel was: "Puerto Rico, you ugly island, island of tropic diseases,"

Mario

Well-known member
Forumleiding
Hebben we nog een voorkeur? Het leuke van een WK is dat je landen tegenkomt waar je nooit tegen speelt. Ik hoop op een exotische poule zonder Europese tegenstander. Het liefst ook tegen Curaçao of Kaapverdië.

JMD

Well-known member
Hebben we nog een voorkeur? Het leuke van een WK is dat je landen tegenkomt waar je nooit tegen speelt. Ik hoop op een exotische poule zonder Europese tegenstander. Het liefst ook tegen Curaçao of Kaapverdië.
Ik hoop in pot 2 op een Europese tegenstander, op die manier weet je zeker dat je Noorwegen uit pot 3 en Italië uit pot 4 ontloopt.

Batigoal

Well-known member
Normaal gesproken ben ik niet zo van de lotingen kijken, maar nu heb ik er wel zin in. Hoop stiekem dat we of Curaçao of Kaapverdië in de groep krijgen. En ook een serieus sterk voetballand. Ik heb het gevoel dat Oranje er vaak beter inzit als ze in de groepsfase al flinke tegenstand hebben gehad.

Bovenaan