WK 2026

gevegt

Well-known member
Israël kwam nog terug tot 4-4 maar verliest alsnog in de blessuretijd met 4-5.
Geen goede pot, maar wel een leuke.

Abubakari

Well-known member
Volgende interlandbreak twee keer naar Hampden Park, dus blij dat Schotland (met zes spelers uit de serie a hoorde ik net, ook wel bijzonder) nog volop meedoet. De eerste is meteen een cruciale, Schotland-Griekenland, dan op zondag nog Schotland-Wit Rusland.

erka

Well-known member
Ik ben dus van de zomer ook in Schotland geweest. Echt fantastisch. Ik ga zsm weer heen. Wist het in mijn hart al wel maar ben echt Schottofiel.

U.G.

Well-known member
Ik kijk nu naar Kaapverdië-Kameroen, de Cabo’s ( m’n nieuwe vakantieland en beoogde woonplaats ) kunnen zomaar geschiedenis schrijven vandaag. Winnen ze dan gaan ze naar het WK 💪🏼

Forçaaa Blauwe Haaien !

En straks ook nog Portugal. Lang geleden voor mij 2 wedstrijden op een dag kijken.

edit : Correctie, bij winst is Kaapverdië bijna zeker door.

Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Half uur gekeken vond het te saai

Een wedstrijd duurt geen half uur hè, als neutrale kijker haak ik ook snel af hoor, daar niet van, of ik kijk er überhaupt niet naar. Maar in dit geval ben ik verre van neutraal. En sowieso een prachtwedstrijd was het, en Kameroen is niet bepaald zomaar een ploegje !

André

Well-known member
Een wedstrijd duurt geen half uur hè, als neutrale kijker haak ik ook snel af hoor, daar niet van, of ik kijk er überhaupt niet naar. Maar in dit geval ben ik verre van neutraal. En sowieso een prachtwedstrijd was het, en Kameroen is niet bepaald zomaar een ploegje !
Hoezo ben je verre van neutraal

Bovenaan