En alsof je het buitenlandse commentaar hoort in Iran zijnde, alles is geblokkeerd daar...De Iraanse tv kan die commentaren toch weg gummen?
Mee eens, maar dat is geheel in lijn met eerdere WK's en andere sport evenementen.Ik vind het eigenlijk problematischer dat een fascistische autocratie één van de organisatoren is dan dat een religieuze autocratie een van de deelnemers is.
Eens. Trump is gek, maar ik zou 100x liever in de VS zijn dan in Qatar, Rusland enz. momenteel.De 4 voorgaande organisatoren zijn stuk voor stuk minder democratisch dan de VS.
Eens. Trump is gek, maar ik zou 100x liever in de VS zijn dan in Qatar, Rusland enz. momenteel.
Dat is een andere redenatie, die kan ik wel volgen, maar als ik jou verplicht om op vakantie te gaan en ergens 10000 euro uit te geven dan mag ik toch hopen dat jij die eerder steekt in een reis naar de VS dan naar Qatar, Rusland of Iran.Ik niet, ik peins er niet over momenteel. Elke euro aan en in dat land uitgeven is er momenteel één te veel.
Dat is een andere redenatie, die kan ik wel volgen, maar als ik jou verplicht om op vakantie te gaan en ergens 10000 euro uit te geven dan mag ik toch hopen dat jij die eerder steekt in een reis naar de VS dan naar Qatar, Rusland of Iran.
Nou ja, die loslopende ezels daar moet je wel voor uitkijken.Ik ga altijd naar Andorra. Velig, gezellig, precies warm genoeg, bergen, lekker eten (chorizo kroketten), geen criminaliteit, niet duur en goed voetbal.
Het wordt trouwens ook hoog tijd om daar een WK te organiseren.
Toeristische Feyenoorders bedoel je?Nou ja, die loslopende ezels daar moet je wel voor uitkijken.
Ik was van de zomer in Andorra en dat vond ik erg leuk ja. Alleen een beetje klein... (wel lekker goedkoop tanken)Ik ga altijd naar Andorra. Velig, gezellig, precies warm genoeg, bergen, lekker eten (chorizo kroketten), geen criminaliteit, niet duur en goed voetbal.
Het wordt trouwens ook hoog tijd om daar een WK te organiseren.
Helemaal eens, maar van dat laatste heb je als toerist weinig tot geen last.Amerika is natuurlijk nooit helemaal lekker veilig geweest met al die schietgraage gekken en (drugs)criminaliteit in de grote steden. En nu zit er ook nog eens een regering die gekke dingen doet.