Nog steeds Orthodox, maar Oekraïens Orthodox. Maar Servië en Griekenland hebben ook hun eigen Orthodoxe kerken.Die hebben zich toch officieel van het patriarchaat Moskou afgesplitst? Vieren in elk geval niet meer op hetzelfde moment Kerst en Pasen.
Nog steeds Orthodox, maar Oekraïens Orthodox. Maar Servië en Griekenland hebben ook hun eigen Orthodoxe kerken.Die hebben zich toch officieel van het patriarchaat Moskou afgesplitst? Vieren in elk geval niet meer op hetzelfde moment Kerst en Pasen.
Volgens mij speelt Rusland momenteel alleen vriendschappelijk tegen voormalige Sovjet Republieken (met uitzondering van Oekraine uiteraard), en wat Afrikaanse tegenstanders.
Weet ik, maar de Oekraiense is pas sinds 2022 autonoom geworden van de Russische tak.Nog steeds Orthodox, maar Oekraïens Orthodox. Maar Servië en Griekenland hebben ook hun eigen Orthodoxe kerken.
Siberië-uit, altijd lastig...Als de Russische federatie uit elkaar valt kunnen ze onderling weer heel wat leuke potjes spelen. Tsjetsjenië - Dagestan, lekker heet potje hoor.
Ik zeg: win-win.
Benieuwd hoe ze dat dan qua stand gaan oplossen in de Europa League als de 8 clubs die tegen Maccabi Tel Aviv moeten 1 wedstrijd minder gaan spelen dan de rest.De kans is aanwezig dat de UEFA morgen besluit om Israel per direct te schorsen, zowel landenteam als clubs.
Toch wel cru dat het uiteindelijk Qatar is dat dit er misschien doorheen duwt.De kans is aanwezig dat de UEFA morgen besluit om Israel per direct te schorsen, zowel landenteam als clubs.
Wat hebben die met de UEFA te maken?Toch wel cru dat het uiteindelijk Qatar is dat dit er misschien doorheen duwt.
Die zijn een van de grootste sponsorenWat hebben die met de UEFA te maken?
Dat weet ik.Die zijn een van de grootste sponsoren
Wie betaald...Dat weet ik.
Dus ze bepalen het beleid ook?
Vooral erg hypocriet, maar dat is de politiek van tegenwoordig sowieso.Toch wel cru dat het uiteindelijk Qatar is dat dit er misschien doorheen duwt.
Wordt wel steeds meer...Dat is politiek altijd
Volgende week wordt erover beslist. De verwachting is dat ze inderdaad uitgesloten worden.De kans is aanwezig dat de UEFA morgen besluit om Israel per direct te schorsen, zowel landenteam als clubs.