WK 2022 in Qatar ; Groep F

Batigoal

Well-known member
Ongekend dat de Belgen niet wisten te scoren met zoveel kansen. Maar wat een mislukking was dit toernooi voor ze zeg.

Kroatië is trouwens eveneens een team dat over zijn hoogtepunt heen is. Modric als oudste grappig genoeg nog veruit de beste, maar verder zit daar weinig in. Vooruit, Gvardiol wordt inderdaad een topper.
 

Mario

Well-known member
Ook al was het de eerste keer in tig jaar dat Canada zich heeft gekwalificeerd, ze zijn me toch tegengevallen. Als ze nou gewoon tegen de Belgen hadden gescoord, dan had het wellicht anders gelopen. Benieuwd waar ze over 4 jaar staan. Net als de Amerikanen zijn ze het opleiden de laatste paar jaar eindelijk serieus gaan nemen en met name bij Toronto komen er wel steeds meer jongelingen door.

Ik denk dat beide teams er wel staan over 4 jaar, en dan met name de VS. Veel talent en een winnaarsmentaliteit. Doe gaan zich nog wel door ontwikkelen. Voor Canada was het de eerste deelname in 36 jaar tijd, dat heeft tijd nodig.
 

Susaa

Well-known member
Jammer voor de Belgen.

Ze hebben het laten liggen tegen Marokkanen. Vandaag speelden ze een alleraardigste pot.
 

Pascallovic

Well-known member
Die zat er ook alleen nog bij om zijn naam, want bij zijn club laat hij al 3 jaar niks zien en mag hij niet eens meer meedoen.
 

Batigoal

Well-known member
Het was dit WK al onbegrijpelijk dat Trossard niet standaard de voorkeur kreeg. Die heeft een topseizoen tot nu toe.
 

gevegt

Well-known member
Kevin wil inspraak hebben over de aanstelling van de nieuwe BC.
Dat lijkt me een prima idee en tevens de reden waarom hij zo opvallend slecht presteerde.
 
Bovenaan