Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En vier voor Frankrijk! Het is voor het eerst dat een regerend wereldkampioen meer dan drie doelpunten scoort in hun openingsduel.
Drie was hiervoor ook pas een keer gebeurd, Duitsland in 1958.
Frankrijk heeft wel een lekker team hoor, eerste keer dat ik toch wel genoten heb van echt goed voetbal. Had ik niet verwacht van Frankrijk, die vind ik anders altijd zo stug en op zeker voetballend, maar hier zit toch wel behoorlijk wat tikkietakkie in.
Mjoah, van zulke ploegjes zijner over het algemeen 13 in een dozijn. Senegal zal niet veel beter zijn de k ik. Vond dit toch wel leuk om naar te kijken, maar ik hoop dat je gelijk krijgt.
Teruglezend schaam ik me toch een beetje dat ik zo enthousiast over het Franse nationale elftal was...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.