WK 2022 in Qatar ; Groep D

Friesland

Well-known member
En vier voor Frankrijk! Het is voor het eerst dat een regerend wereldkampioen meer dan drie doelpunten scoort in hun openingsduel.
Drie was hiervoor ook pas een keer gebeurd, Duitsland in 1958.
 

Ska P 187

Well-known member
Frankrijk heeft wel een lekker team hoor, eerste keer dat ik toch wel genoten heb van echt goed voetbal. Had ik niet verwacht van Frankrijk, die vind ik anders altijd zo stug en op zeker voetballend, maar hier zit toch wel behoorlijk wat tikkietakkie in.
 

Pascallovic

Well-known member
De kwaliteiten om leuk te spelen hebben ze al jaren, ze laten het echter zo weinig zien. Vandaag is het echt goed.
 

Batigoal

Well-known member
Ze speelden zeker goed, alleen moeten we niet vergeten dat dit Australië het zwakste Australië in jaren is. Dat vinden ze ook zelf trouwens.
 

Ska P 187

Well-known member
Mjoah, van zulke ploegjes zijner over het algemeen 13 in een dozijn. Senegal zal niet veel beter zijn de k ik. Vond dit toch wel leuk om naar te kijken, maar ik hoop dat je gelijk krijgt.
Teruglezend schaam ik me toch een beetje dat ik zo enthousiast over het Franse nationale elftal was...
 

JMD

Well-known member
Rust dus bij 1-0, de eerste keer dat Australië in de rust van een WK-duel voor staat...
 

Batigoal

Well-known member
Veel vechtvoetbal, weinig kwaliteit. Tunesië 2e helft ietsje gevaarlijker, maar Australië houdt met veel inzet stand.

Mag toch aannemen dat Denemarken boven deze 2 landen eindigt.
 
Bovenaan