BlauwVinger
Well-known member
Laatst bewerkt:
Wel Edson Alvarez, Erick Gutierrez en Jorge Sanchez op het WK, maar geen Santiago Gimenez. Maar goed, we weten toch al dat de Mexicanen in de achtste finales worden uitgeschakeld, want dat gebeurde de voorgaande 7 keren ook.
Dybala heeft de race tegen de klok gewonnen en is geselecteerd voor het WK.
Argentinië wordt overal genoemd als één van de titelfavorieten, maar dat valt toch wel mee? Uiteraard een goeie selectie, maar toch niet per sé 1 van de titelfavorieten. Dat zal waarschijnlijk zo worden ingeschat vanwege de aanwezigheid van Messi.
Daar zijn ze 2e geworden achter Brazilië. Argentinië heeft natuurlijk wel in 2021 de Copa America gewonnen, dat zal ook meetellen.Of vanwege een sterke kwalificatie? Of viel dat ook wel mee?
Wat is nou handiger, in het wedstrijdritme blijven of anderhalve maand stil staan en geen enkele wedstrijd die er om gaat spelen?Zou mooi zijn, dan is Szymanski op tijd thuis.
Maar dat ze daar ook voetballend een goeie indruk hebben gemaakt bedoelde ik.Daar zijn ze 2e geworden achter Brazilië.
Wat is nou handiger, in het wedstrijdritme blijven of anderhalve maand stil staan en geen enkele wedstrijd die er om gaat spelen?
Maar dat ze daar ook voetballend een goeie indruk hebben gemaakt bedoelde ik.
Hoe dan ook, als Nederland geen wereldkampioen wordt hoop ik dat Argentinië het wordt. Ik geloof dat als ze beide eerste worden in de groep het in de kwartfinale Nederland-Argentinie is. En in de halve finale evt NL-Brazilie. Of Argentinie-Brazilie dus.
Anderhalve maand alleen maar trainen versus in het ritme blijven van het spelen op het scherp van de snede en je op een WK enorm ontwikkelen, lijkt mij het tweede toch beter.Het is sowieso dubbel. Bij Feyenoord kunnen wij het elftal verder op elkaar laten inspelen en verder patronen laten inbakken.
Als ik me niet vergis zijn ze ook al 35 wedstrijden ongeslagen. Ze hebben gewoon weer een team dat om de titel mee kan strijden. M.i. is er sowieso geen echte topfavoriet.Of vanwege een sterke kwalificatie? Of viel dat ook wel mee?
Anderhalve maand alleen maar trainen versus in het ritme blijven van het spelen op het scherp van de snede en je op een WK enorm ontwikkelen, lijkt mij het tweede toch beter.
Maar ik kijk als Ajacied naar de positieve kanten en jij als Feyenoorder naar de positieve kanten, dat weet ik ook wel. Maar anderhalve maand stil staan midden in het seizoen lijkt me niet direct een voordeel.
Hugo Alves Velame, van 1997 tot 2005 middenvelder van FC Groningen, was tot afgelopen zomer trainer in Saoedi-Arabië.Hoe vaak heeft hij Saudi Arabië zien spelen?
Dat is geen antwoord op de vraag.Hugo Alves Velame, van 1997 tot 2005 middenvelder van FC Groningen, was tot afgelopen zomer trainer in Saoedi-Arabië.