WK 2022 in Qatar ; Groep B

Pascallovic

Well-known member
Het regime daar gun ik de ergste straf. Maar de bevolking gun ik de wereld. Ook deze voetballers, die zich openlijk achter de vrouwen durven te scharen.
Deze voetballers vertegenwoordigen en legitimeren mede het regime door hier te spelen.
 

Abubakari

Well-known member
Deze voetballers vertegenwoordigen en legitimeren mede het regime door hier te spelen.
Heb je zure Pascallovic ook weer. Alsof niet spelen uberhaupt een optie is. Die gasten hebben hun nek mijlenver uitgestoken door een protestactie te houden maar Pascallo zal ze de maat wel even nemen.

Mooie en verdiende zege, Iran in het beladen duel tegen de VS waarschijnlijk aan een punt genoeg. Krijgen we straks Nederland-Iran in de achtste finales.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heb je zure Pascallovic ook weer. Alsof niet spelen uberhaupt een optie is. Die gasten hebben hun nek mijlenver uitgestoken door een protestactie te houden maar Pascallo zal ze de maat wel even nemen.

Mooie en verdiende zege, Iran in het beladen duel tegen de VS waarschijnlijk aan een punt genoeg. Krijgen we straks Nederland-Iran in de achtste finales.

Dat zou mooi zijn.

Vraag mij wel af waarom Iran met IR ervoor staat weergegeven. Andere landen hebben ook een officiële naam, maar waarom zou je op TV het regime steunen en de Islamistische Republiek erkennen?
 

Pascallovic

Well-known member
Heb je zure Pascallovic ook weer. Alsof niet spelen uberhaupt een optie is. Die gasten hebben hun nek mijlenver uitgestoken door een protestactie te houden maar Pascallo zal ze de maat wel even nemen.

Mooie en verdiende zege, Iran in het beladen duel tegen de VS waarschijnlijk aan een punt genoeg. Krijgen we straks Nederland-Iran in de achtste finales.
Gewoon lekker terreurstaten blijven knuffelen jongens. Niet spelen zijn ze heel goed in. Bijvoorbeeld als Israel de tegenstander is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

De Wolf

Well-known member
Dat zou mooi zijn.

Vraag mij wel af waarom Iran met IR ervoor staat weergegeven. Andere landen hebben ook een officiële naam, maar waarom zou je op TV het regime steunen en de Islamistische Republiek erkennen?
IR is gewoon de autocode van Iran.
 

Pascallovic

Well-known member
Ja, doen alsof het regime tarten door niet te spelen/jezelf beschikbaar stellen compleet onmogelijk en gevaarlijk is. Maar het regime tarten met de protestacties die ze nu doen is zogenaamd niet gevaarlijk. Over simpel gesproken zeg.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, doen alsof het regime tarten door niet te spelen/jezelf beschikbaar stellen compleet onmogelijk en gevaarlijk is. Maar het regime tarten met de protestacties die ze nu doen is zogenaamd niet gevaarlijk. Over simpel gesproken zeg.
Ja hoor pasacallo, is precies hetzefde.
Je hebt gelijk.
 

De Wolf

Well-known member
Ik ben niet zo van het persoonlijk aanvallen maar als je standpunt is dat je tegen dit soort regimes bent moet je het WK niet volgen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben niet zo van het persoonlijk aanvallen maar als je standpunt is dat je tegen dit soort regimes bent moet je het WK niet volgen.
Wat mij vooral stoort is het gemak waarmee Pascallovic oordeelt over wat die Iraniërs wel even moeten doen en wat ze niet moeten. Erger ik me dan aan en dan komt het er wat harder uit dan ik het bedoel.

Maar goed, voetballen maar weer.
 
Bovenaan