Eerder het oude winnen.Counteren is het nieuwe winnen
Haha, ik zag haar en dacht meteen dat die Senegalese vrouwen er een stuk beter uit zien.Wat een heerlijke blonde bimbo op de tribune!
Ik niet. Mooi voetbal en beter voetbal zijn twee heel verschillende dingen. Wat is mooi voetbal? Zo subjectief als wat. Ik ben helemaal voor beter voetbal, maar als dat kan bewerkstelligd worden met razend scherpe counters zoals bij die 1-0 van gisteren, in plaats van het eeuwige Nederlandse gebrei, dan ben ik helemaal voor. Mooi voetbal hoeft voor mij op een WK totaal niet. Je moet in de afvalronde 4x achter elkaar winnen en hoe, het zal me een gigantische rotzorg zijn. Ik ga op voor mijn 11e bewuste WK en we gaan m nu maar eens winnen met niet dominant countervoetbal a la Frankrijk, Italië of Brazilië. Dikke prima.
Het toernooi begint pas vanaf de kwartfinale. Dan liggen alle ploegen die per ongeluk door zijn gegaan eruit.
En we hebben dan weer gewoon een EK, aangevuld met Argentinie en Brazilie.Omdat een WK ook maar één keer in de vier jaar is, verveelt het dan ook niet echt. Nederland - Argentinië, Frankrijk - Engeland, Brazilië- Kroatië en Spanje - Portugal zijn echt wel mooie krakers.
Ik heb de Zwitsers een paar keer gezien. Het is een behoorlijk saai, maar ook degelijk team. Lastig te kloppen.
Die Palhinha is toch wel een lekkere klootzak?
En hup Blue Samurai!