Ik vind het tot nu toe allemaal zeer armoedig.
Noemt zichzelf een aanvallende coach. Vandaag kwamen ze gelukkig wel een aantal keren in de laatste twintig meter.
Ik vind het tot nu toe allemaal zeer armoedig.
Zo rollen we in Nederland.Wat een gezeik eigenlijk op het spel, je bent in 4 wedstrijden alleen een stukje tegen Ecuador in problemen gekomen. Gewoon prima resultaatvoetbal.
Met mooi voetbal wereldkampioen worden.Wat willen we nou? Met mooi voetbal morgen al op Schiphol staan? Of met minder mooi voetbal ver komen.
Wacht idd maar even totdat ik weer moet werken. Zie ik ook eindelijk eens weer wat spelers.Wat willen we nou? Met mooi voetbal morgen al op Schiphol staan? Of met minder mooi voetbal ver komen.
De individuele kwaliteiten van Messi zijn altijd vervelend en op elk moment gevaarlijk. Ik moet ook zien hoe Oranje qua spel reageert op een achterstand. Het is voetballend weinig verheffend Argentinie, maar het is wel de eerste keer dat je een ploeg tegen komt waarbij net als Oranje individuele spelers het verschil kunnen maken.Van Argentinië hoef je ook gingen schrik te krijgen iig