WK 2022: de knock-outrondes

U.G.

Well-known member
Nouu eerlijk is eerlijk, als ik dat filmpje van die penalties zo bekijk, dat was van Oranje’s kant echt niet bepaald chique.
 

erka

Well-known member
Nouu eerlijk is eerlijk, als ik dat filmpje van die penalties zo bekijk, dat was van Oranje’s kant echt niet bepaald chique.

Zeker niet. Nederland verdiende niks gisteren en speelde zelf ook over het randje soms, het waren echt niet alleen de Argentijnen. Volkomen terecht uitgeschakeld ook.

Wat Mario al eerder zei, er zijn veel ergere uitschakelingen geweest met veel betere Oranje's. Normaal ben ik er aardig stuk van, nu ben ik het na 12 uur al weer helemaal kwijt. Zegt ook wel genoeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Wat Mario al eerder zei, er zijn veel ergere uitschakelingen geweest met veel betere Oranje's. Normaal ben ik er aardig stuk van, nu ben ik het na 12 uur al weer helemaal kwijt. Zegt ook wel genoeg.
Jep. Eigenlijk gingen we de laatste 30 jaar alleen in 1998 en 2000 echt als 1 van de topfavorieten het EK/WK in. En met name die uitschakeling tegen Italië was natuurlijk zeer pijnlijk, vooral omdat je 90 minuten lang tegen 10 man speelde en 2 penalty's miste in de reguliere tijd.
 

JMD

Well-known member
Misschien wel het duel met de meeste lege plaatsen van dit hele WK als je zo kijkt...
 

Raul

Well-known member
Die nummer 8 van Marokko wordt ook steeds beter. Aan het begin van het toernooi vond ik het weinig voorstellen, maar kijk nu eens. Wellicht een mooie transfer in het vooruitzicht.
 

Raul

Well-known member
Nog even kort over gisteren: ik vond Aké zo goed spelen, was heer en meester. Ik heb echt genoten.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die vernielingen in de steden zijn een smet, maar los van dat zit ik echt te genieten van Marokko op dit WK. Ze hebben niet het beste elftal, maar ze strijden als een team.
 

erka

Well-known member
"vanuit balbezit kan Portugal niks creëren"
1 nanoseconde later
Portugal op de lat.

Dat commentaar is zó slecht.
 
Bovenaan