Jep. Ik blijf steeds maar denken dat Argentinië uit D kwam en Frankrijk uit C...Argentinië en Frankrijk heb je omgedraaid toch?
Finale Brazilië-Frankrijk
Een WK tijdens Sinterklaas, met wederom een middag wedstrijd voor Oranje gaat ervoor zorgen dat ik vanmiddag niet kan kijken. Nou ja, minder frustratie waarschijnlijk ook.
Nee geen Sinterklaas dit jaar, papa moet voetbal kijken
Hier gaat het beeldscherm tussen de stapel cadeaus. Meteen een 5-jarige liefde voor het spel meebrengen. Kom nou.Een WK tijdens Sinterklaas, met wederom een middag wedstrijd voor Oranje gaat ervoor zorgen dat ik vanmiddag niet kan kijken. Nou ja, minder frustratie waarschijnlijk ook.
En dan meteen opzadelen met een trauma zeker. Van het kijken naar Klaassen en Jansen op jonge leeftijd, krijgen ze 20 jaar later nog nachtmerries.Hier gaat het beeldscherm tussen de stapel cadeaus. Meteen een 5-jarige liefde voor het spel meebrengen. Kom nou.
Zo leer je ze omgaan met tegenslagen.En dan meteen opzadelen met een trauma zeker. Van het kijken naar Klaassen en Jansen op jonge leeftijd, krijgen ze 20 jaar later nog nachtmerries.
En bovenal een prachtige voetbalavond.Tja, alles is relatief. Voor jou was Tottenham ook een trauma @Pascallovic voor de gemiddelde Nederlandse voetballiefhebber slechts een gemiste kans.