WK 2022: de knock-outrondes

De Wolf

Well-known member
JMD zijn vriendin was gisteren ook een beetje chagrijnig.

Portugal en Brazilie hebben goede papieren voor eerste plek. Ghana en Zwitserland kunnen ook nog eerste worden.

83A0F356-863D-465C-A181-B86520042FDA.jpeg
 

De Wolf

Well-known member
Japan - Senegal. En dan een Afrikaanse winnaar voor Pelé.
Is dat gelijkspel ook geen schande.
 

De Wolf

Well-known member
Worden leuke kwartfinales

VS - Australie
Japan - Zuid Korea
Engeland - Frankrijk
Spanje - Portugal
 

JMD

Well-known member
In de 1/8 finale dus:
8x Europa
3x Azië (incl. Australië)
2x Zuid Amerika en Afrika
1x Noord- en Midden Amerika
Dat 8x Europa moet een laagterecord zijn... In 1994 waren er alleen al 7 kwartfinalisten uit Europa

Afgevallen:
5x Europa
3x Azië, Noord- en Midden Amerika, Afria
2x Zuid Amerika
 

Max

Administrator
Forumleiding
Desondanks gaan er nog steeds relatief veel Europese landen door.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Mario

Well-known member
Een WK tijdens Sinterklaas, met wederom een middag wedstrijd voor Oranje gaat ervoor zorgen dat ik vanmiddag niet kan kijken. Nou ja, minder frustratie waarschijnlijk ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een WK tijdens Sinterklaas, met wederom een middag wedstrijd voor Oranje gaat ervoor zorgen dat ik vanmiddag niet kan kijken. Nou ja, minder frustratie waarschijnlijk ook.

Ik geloof dat Sinterklaas er een beetje omheen is gepland.
 

JMD

Well-known member
Dat heeft Sinterklaas wel goed gedaan, zijn eigen land speelt op 6 december, net na Pakjesavond, zijn 2e land speelt op 3 december en het land waar een deel het viert is al gewoon uitgeschakeld... :)
 

Mario

Well-known member
Hij gaat vandaag vast zat cadeautjes uitdelen aan het land van zijn grote rivaal.
 

Makanaky

Well-known member
Een WK tijdens Sinterklaas, met wederom een middag wedstrijd voor Oranje gaat ervoor zorgen dat ik vanmiddag niet kan kijken. Nou ja, minder frustratie waarschijnlijk ook.
Hier gaat het beeldscherm tussen de stapel cadeaus. Meteen een 5-jarige liefde voor het spel meebrengen. Kom nou.
 

Mario

Well-known member
Hier gaat het beeldscherm tussen de stapel cadeaus. Meteen een 5-jarige liefde voor het spel meebrengen. Kom nou.
En dan meteen opzadelen met een trauma zeker. Van het kijken naar Klaassen en Jansen op jonge leeftijd, krijgen ze 20 jaar later nog nachtmerries.
 

Jef400

Well-known member
Tja, alles is relatief. Voor jou was Tottenham ook een trauma @Pascallovic voor de gemiddelde Nederlandse voetballiefhebber slechts een gemiste kans.
 
Bovenaan