Willem II topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Willem II-topscorer Kwasi Wriedt keert terug naar Duitsland. Hij gaat in de 2. Bundesliga spelen voor Holstein Kiel.
Van hem had ik toch meer verwacht.

Maar dat dacht ik van Köhn ook en van Batista Meier vorig jaar bij ons ook. Blijkbaar is het niet heel veel soeps wat bij Bayern II rondhuppelt.
 

Batigoal

Well-known member
Willem II heeft na de transferperiode de transfervrije oude bekende Daniel Crowley gehaald.

Naast Dammers kwamen ook nog Oosting, Hornkamp, Ludewig en dan deze Crowley. Ik vind dat allemaal niet heel bijzonder.
 

ALenstra

Well-known member
Die heb ik in augustus 2019 nog twee maal zien spelen bij Brentford-Birmingham City en Portsmouth-Birmingham City.
 

Batigoal

Well-known member
Goeie voetballer, alleen voordat hij wedstrijdfit is is het seizoen alweer voorbij. En zo ging dat vorig jaar bij ADO ook. Ik heb het idee dat El Khayati zichzelf overschat en te lang hoopt op een veel betere club.
 

Joost

Well-known member
Nadat het binnenhalen van de overal mislukte Petrovic een gouden greep bleek zoekt Willem II het dit seizoen ook weer bij de categorie uitgerangeerd te zoeken; Kevin Hofland.
 

Bernardo

Well-known member
Erik Schouten van Cambuur naar Willem II. Had toch wel verwacht dat ie in de Eredivisie zou blijven.
 

ALenstra

Well-known member
Daniel Crowley keert terug naar Engeland en gaat voor de rest van het seizoen bij Morecambe FC spelen dat in League One uitkomt.
 

Batigoal

Well-known member
Na trainer Reinier Robbemond vertrekt ook technisch directeur Teun Jacobs. Crisis in Tilburg!
 
Bovenaan