Willem II topic

Max

Administrator
Forumleiding
Als hij wil spelen, dan kan hij het beste bij Willem II blijven.
 

Batigoal

Well-known member
Als hij wil spelen, dan kan hij het beste bij Willem II blijven.

Precies. Proberen daar in 2 jaar een belangrijke pion te worden en je kunt alsnog naar een topclub. Alleen dan heb je 50+ Eredivisiewedstrijden achter je naam in plaats van dat je een inwisselbaar talent bent.
 

vakx2.0

Banned
Naar PSV lijkt hij in elk geval niet meer te gaan. De Eindhovenaren hebben nu een IJslands talent van Heerenveen overgenomen omdat Frenkie niet was los te weken in Tilburg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Proberen daar in 2 jaar een belangrijke pion te worden en je kunt alsnog naar een topclub. Alleen dan heb je 50+ Eredivisiewedstrijden achter je naam in plaats van dat je een inwisselbaar talent bent.

Ajax heeft meerdere middenvelders gehaald (met die 50+) en hun grootste talenten spelen in de middenlinie. PSV daar kom je ook nooit zomaar aan de bak als jonge onervaren speler.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik weet niet of Ajax hem moet halen, ik ken de jongen niet om te kunnen vermoeden of hij met de jaren onomstreden basisspeler wordt.

Als Ajax hem echt wilt hebben dan denk ik dat ze toch een streepje voor hebben bij Willem II. Wellicht een optie om hem te kopen en een jaar bij Willem II te laten spelen.

Maar lijkt me niet heel slim om n?g een verdediger te halen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik weet niet of Ajax hem moet halen, ik ken de jongen niet om te kunnen vermoeden of hij met de jaren onomstreden basisspeler wordt.

Als Ajax hem echt wilt hebben dan denk ik dat ze toch een streepje voor hebben bij Willem II. Wellicht een optie om hem te kopen en een jaar bij Willem II te laten spelen.

Maar lijkt me niet heel slim om n?g een verdediger te halen.
Een beetje voorsorteren kan geen kwaad denk ik. Als je hem nu haalt en inderdaad stalt bij Willem II is dat prima. Volgend seizoen zijn er nog veel vraagtekens in de verdediging. Een Heitinga weten we niet of die mag blijven, van der Hoorn zal na 3 jaar bankzitten(al zie ik hem dit seizoen de bank niet eens halen) ook weleens weer willen spelen en wellicht Veltman die is uitgekeken na 3 jaar Eredivisie. Dan kan het geen kwaad als je al iemand hebt vastliggen.
 

gevegt

Well-known member
Misschien wel het grootste talent onder de keepers komt transfervrij over van PSV.
Hopelijk blijft hij heel en kan hij laten zien of hij het ook in de Eredivisie kan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met keepers moet je het altijd maar zien. Toch een ervaringsvak.
 

Batigoal

Well-known member
Willem II doet goede zaken deze week. Gisteren werd Bartholomew Ogbeche van Cambuur vastgelegd voor vier ton, vandaag wordt Rochdi Achenteh van Vitesse transfervrij vastgelegd en om het goede nieuws af te maken komt de club financieel gezond terecht in categorie 3.
 

Pascallovic

Well-known member
Vraag mij echt af waar Willem II het geld allemaal vandaan haalt. Paar jaar geleden nog bijna failliet en nu halen ze elke transferperiode wel een paar spelers aardige spelers(soms per huur). Hoop dat het geen zeepbel is, maar dat er echt goed financieel beleid achter zit.
 

Batigoal

Well-known member
Willem II voegt ook Anouar Kali toe aan de selectie. Goeie speler weer, maar het lijkt me niet dat die voor een appel en een ei komt spelen in Tilburg.
 
Bovenaan