Wielrennen

JMD

Well-known member
Evenwichtig parcours denk ik.
Jep. Las ergens dat dit parcours het parcours zou zijn zoals Dumoulin het zou hebben samengesteld. 2x een vlakke tijdrit (kan nog niet vinden of het misschien nog een beetje heuvels zijn, maar in ieder geval geen klimtijdrit), 3x aankomst bergop
 

SanMark.

Well-known member
Alle kopmannen en Kuss hebben een doorlopend contract, dus dat zie ik niet zo snel gebeuren. Ik heb ook niet echt het idee dat er iemand ontevreden is.
Dat ligt er natuurlijk aan waar iedereen graag wil schitteren. Ik kan mij voorstellen dat van Aert iets meer voor eigen kansen wil gaan dan dit jaar, en dat bv een Groenenwegen ook gewoon etappes wil winnen. Kruijswijk heeft ook nog maar een beperkte houdbaarheidsdatum dus als die graag iets wil waar hij niet heen kan , kan ik mij voorstellen dat hij graag naar een ander team gaat.

Maar het geld is denk ik wel zeer goed bij Jumbo dus dat zal voor de meesten wel een hoop vergoeden.
 

SanMark.

Well-known member
Kuss zal volgend jaar ook vast wel in een grote ronde als (mede)kopman worden uitgespeeld.
Hoe Jumbo tot dusver heeft gekoerst hebben ze heel snel hun kaarten op 1 kopman gezet in de rondes. Al was daar Dumoulin zelf de grootste oorzaak van.
 
Bovenaan