Wielrennen

PES5

Administrator
Forumleiding
Benieuwd of Majka en Konrad ook nog op kop gaan rijden in die afdaling en in de vallei. Zou voor Almeida gunstig zijn en zij hebben toch ook belangen.

Wel prachtige heroïsche beelden dit.
 

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, die stort nu helemaal in, die kan die roze trui ook wel vergeten. Tot en met de Stelvio was er eigenlijk niets aan de hand maar daarna ging het hard en er zit nu niets meer in. Lijkt wel een hongerklop.
 

Eef de Kip

Well-known member
Zou het nou echt mentaal zijn? Ik kan het me niet voorstellen, hij heeft nog alle kansen lijkt me toch.
Wel een rare rit trouwens maar niet minder leuk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kelderman pakt tijd terug op de kop van de wedstrijd. Wat is dit een krankzinnige etappe.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En wat gaan ze nu doen, zaterdag? Welke kaart trek je? Met dit verschil kan Kelderman zondag in de tijdrit de trui verdedigen. Maar Hindley moet juist tijd pakken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Eerst maar de vraag of Kelderman een beetje kan volgen, ik heb eigenlijk geen idee hoe die verhoudingen liggen voor die tijdrit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eerst maar de vraag of Kelderman een beetje kan volgen, ik heb eigenlijk geen idee hoe die verhoudingen liggen voor die tijdrit.

Als je kijkt naar het verschil met Geoghegan Hart in de twee vorige tijdritten:

Tijdrit 1:
Kelderman: 36 seconden sneller dan Tao.
Hindley: 49 seconden sneller dan Tao

Tijdrit 2:
Kelderman: 47 seconden sneller dan Tao.
Hindley: 1:33 langzamer dan Tao.

Dus Kelderman is normaal gesproken echt wel een stuk beter dan Tao en Hindley in de tijdrit. Die andere twee is echt koffiedik kijken, maar mijn gevoel zegt dat Tao beter is.
 
Bovenaan